Pitävätkö naiset mersuista/bmv;stä
Olen ikäväkyllä kuullut ja nähnyt tuon yhtälön. Uskomatonta ja hölmöö, miksi katsotaan autoja ja minkkiturkkia
Eikä seksuaalista vetovoimaa, ehkä alussa. Mies saa sikailla ja käyttää naisia miten haluaa välittämttä tunteista,
Ehkä olen vanhanaikainen, mutta en nää tuossa mitään järkeä. Voihan se tietty olla toistekkinpäin,
onko jollain toisillakin samoja tuntemuksia.
Kommentit (13)
Olen Saab-nainen henkeen ja vereen.
Benari on sivistymättämien moukkien, pyrkireiden auto. Audeja ajaa kaikki wannabeet, myyntipellet ja virolaiset. Uutta mersua ajaa miehet joilla fyffee ja itsetuntoa, nam. Ne mä plokkaan.
Vierailija kirjoitti:
Benari on sivistymättämien moukkien, pyrkireiden auto. Audeja ajaa kaikki wannabeet, myyntipellet ja virolaiset. Uutta mersua ajaa miehet joilla fyffee ja itsetuntoa, nam. Ne mä plokkaan.
Bemarit on amispellejen autoja
Audit debiilien pyrkyreiden
Mersut setämiesten ja m'annejen
Ei kiitos mitään näistä.
Kuvastaa erään kompleksin suuruutta ja kääntäen jonkin muun pienuutta.
Kyllä penisjatke on paikallaan, jos sille on todellinen tarve.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä penisjatke on paikallaan, jos sille on todellinen tarve.
onko nuo 3 merkkiä sitten myös väljääntyneelle siiderivalaalle=?
Yleensä kuskin penkillä lojuu kalju, alle 175cm plösö hukkapätkä maailmanomistaja.
Joku sporttisen näköinen uusi Audin farkkukyyti kylllä kelpaisi mulle, vaikka olisi ,inua reilusti vanhempikin mies ajamassa. Tiedän että ei olisi ainakaan mikään persaukinen. N28.
Audimies kävisi minulle, siis jos uusi/uudehko Audi.
Uudemmissa mersuissa en ole nähnyt kuin setiä ja pappoja. Muutenkaan ei mersut osu silmääni menestyvän ja tyylikkään imagon luojina, lähinnä sellaisia laatikkoja ne on. Bemari ei oikein sano minulle mitään, kait sekin hieman normiautoa kalliimpi on.
Mjaha. Teslat toimii (tutkitusti) tässä parhaiten. Täällä kuuluu olevan mummokerho.
Ne jotka autoista jotain ymmärtää eivät pidä.
Ihan kun joku auton perusteella oikeasti kiinnostuisi tai tulisi kyytiin....joopajoo
No tuskin nyt mistään pappamersuista kuitenkaan. Audi antaa kyllä hyvän vaikutelman. Kalliimpaan luokkaan kuuluva premium ja kuitenkin yksi tyylikkäimmän näköisistä autoista.