Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kanaria - millainen päiväbudjetti?

Vierailija
03.01.2014 |

Millaisella rahalla kanarialla nykyään aterioi päivässä? Suhteellisen huokeasti, alkoholeja sisältämättä on tarkoitus einestää, mutta jonkinlaisia suuntia ateriahinnoista olisi mukava kuulla. Yllätysmatka pohdinnassa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintataso on laaja.  Meillä on aina hotelli aamiaisella. Ja hyvin on pärjätty 70€ päivä kahdella aikuisella.

Viime reissulla meni hieman enemmän, kun shoppailtiin joululahjoja ja kotiin joulujuttuja. Silloin meni viikon reissulla 800€ kahdelta aikuiselta

Riippuu paljon mitä syö ja millaisissa paikoissa. Espanjalainen perunamuakas 5-8e paikkeilla. Pizzat samalla tasolla. Pihvit  noin 12e alkaen. Ja iihen päälle sitten lisukkeet yms.

Vierailija
2/5 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä vaan tiedä. Olen taloushallinnossa töissä, ja lomamatka merkitsee minulle vapautusta kaikenlaisten menoarvioiden tekemisestä. Tilaamme ravintolassa sitä mitä tekee mieli, ja kun lasku tulee, minä tai mies kaivaa Visan esille. Sama koskee muita kuin ravintolamenoja. On vähän semmoinen tyyli, että Puttin' on the Ritz.

Pahoittelen, että en kyennyt informatiivisempaan vastaukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ajatuksena syödä pienellä budjetilla, esim. aamupalat ja välipalat syödään ihan kaupan antimina hotellilla. Kerran päivään sitten ravintolassa, sen mukaan mitä mieli tekee. Kun viimeksi oltiin matkalla 15-25€/päivä meni henkeä kohti ruokaan.

Vierailija
4/5 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otettiin allinclusive, 5 henkinen perhe josta vanhin lapsi lasketaan aikuiseksi, hinta 900e. Tekee n. 25e per naama per päivä. Ei ollenkaan paha hinta.

Vierailija
5/5 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varannut aina 100e per päivä kaikkeen syömiseen ym. Aina on jäänyt rahaa yli, vaikken oo mistään pihistellytkään. Aamupalatarvikkeet ja osa alkoholijuomista on aina ostettu kaupasta, mutten syöty ravintoloissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi