Itkevä mies on oksettava!
Tapasin syksyllä miehen joka on muuten ihan kiva mutta rääkyy leffassa ja jos mistäkin syystä, jopa siitä, että on niin onnellinen kun on tavannut minut. Siis onko mitään oksettavampaa kuin rääkyvä mies!? Mua inhottaa joka kerta kun näen sen silmät kyynelissä, miehen ei pidä itkeä, se on saletti. Muuten vois ola ihana suhde, mutten voi sietää sitä vetistelyä!
Kommentit (17)
No tuota, ymmärrän sua kyllä ap, en itsekään pidä itkevistä miehistä. Tykkään että mies on turvallinen eikä sitä mielestäni alituiseen pillittävä mies ole. Tottakai mies saa itkeä jos on kunnon syy (vaikka läheisen kuolema) mutta jos joka leffaa pillitetään niin mulla menis kyllä kiinnostus samantien.
Tässä tilanteessa ei nyt okseta mikään muu kuin sinun oma tylyytesi ja törkeytesi. Oksettaa myös tuo hyväksymättömyytesi toisen luonnetta kohtaa.
Kaikilla ihmisillä on tunteet, joillain ne tulevat vain esiin hieman helpommin, ei siinä sinulla pitäisi mitään ongelmaa olla.
Eivät kaikki miehet mitään sellaisia ole jotka eivät koskaan itkisi.
Mieti jos menisit naimisiin jonkun tunteellisen miehen kanssa ja hän joutuisi itkemään jos itkettää jossain muualla ja muutenkin häpeämään tunteitaan. On silkkaa typeryyttä sanoa, ettei miehen pidä itkeä.
On se nyt aika itsekästäkin ns. omia oikeus itkemiseen.
Naiset ne saa tehdä mitä tahansa=ylitellä kaikki mahdolliset sukupuoliroolit. Kun nainen yrittää "roolirajoja" siitä voi oikein tuuletella ystäville ja naamakirjassa. Nykyisin ei oikeastaan enää ole sellaista "rajaa", mitä nainen ei saisi ylittää.
Mies-paroilta ei sen sijaan hyväksytä, ei niin yhtäkään sukupuoliroolin "ylitystä".
Samaa mieltä. Tosin ihan yhtä ällöttäviä ovat joka asiasta pillittävät naisetkin ikäluokassa yli 10 vuotta.
Haha, eikö nuo naisten haikailemat kikkarapäät esim. Italiassa ole tunnettuja tunteidensa näyttämisestä :D
Amöriikassakin porataan. Tai varmaan kaikkialla muualla kuin täällä ja Saksassa ja Japanissa? Mut toisaalta tehdäänhän täällä enemmän itsemurhiakin. Ja perhesurmia.
Voisko olla niin, että teillä on itsellä itkemättömia itkuja ja hyväksymättömiä tunteita?
Mun mielestä kuvailemasi herkkyys kertoo henkisestä vahvuudesta ja on myös erittäin rohkeaa näyttää tunteensa etenkin ilmapiirissä joka siitä noin voimalla ahdistuu.
Herää todellisuuteen. Elämme 2014- lukua, jossa tuollaiset stereotypiat kuten, miehet eivä saa itkeä ja naisten kuuluu olla kotona eikä töissä, ovat naurettavia.
Minusta itkevä mies on turvallinen. Jos miehellä on voimakkaita tunteita, niin hän ymmärtää sen, että minullakin on.
Itse en voisi olla parisuhteessa sellaisen miehen kanssa, joka ei koskaan itke.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 11:41"]
Herää todellisuuteen. Elämme 2014- lukua, jossa tuollaiset stereotypiat kuten, miehet eivä saa itkeä ja naisten kuuluu olla kotona eikä töissä, ovat naurettavia.
[/quote]2010-luvun tiedän, ja vuoden 2014, mutta mikä on 2014-luku? :D
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 11:46"]Mutta vastaavasti oksentava mies on itkettävä.
[/quote]
Ja itkevä oksennus on miehekästä :)
Minäpä taidankin olla todella oksettava, tälläkin hetkellä itken. Ja syystä. <3
Miten ihmeessä eksyin tälle sivustolle...
Minä taas en suostuisi ottamaan miestä, joka ei osaa tai häpeää itkeä kuten minä.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 11:16"]
Tapasin syksyllä miehen joka on muuten ihan kiva mutta rääkyy leffassa ja jos mistäkin syystä, jopa siitä, että on niin onnellinen kun on tavannut minut. Siis onko mitään oksettavampaa kuin rääkyvä mies!? Mua inhottaa joka kerta kun näen sen silmät kyynelissä, miehen ei pidä itkeä, se on saletti. Muuten vois ola ihana suhde, mutten voi sietää sitä vetistelyä!
[/quote]
Sä oot sairas. Sulla on jonkunlainen persoonallisuushäiriö. Oikeesti mee hoitoon! äläkä ikinä hanki lapsia, ettei toi sun häiriös periydy eteenpäin.
Ihmisillä on tunteet ja ne kuuluu elämään. Myös miehet saavat ilmaista tunteitaan myös itkemällä.
Oliko isäsi tunteeton ja ilmeetön, kun tuollaisia ajatuksia syljet ulos?
Jos mies itkee niin eikö naisen kuulu vuorostaan tarjota olkapäänsä? Ei kai parisuhteessa eläessä tarvitse teeskennellä vaimolle tai tyttöystävälle vahvempaa kuin onkaan...jos tarvitsee niin suhteessa on jotain vialla.
Sukupuoliroolit on oksettavia. Naisten pitää sitä ja miesten tätä - tyhmien ihmisten puhetta.