Montako puhelinta on parhaillaan nimelläsi ostettu kytkykaupalla?
Jos olet hankkinut puhelimesi kytkykaupalla, onko sinulla montakin parhaillaan ollut esim. nimelläsi muiden perheenjäsenten puhelimet?
Kaikki eivät ole rikkaita ja voi ostaa puhelimia käteisellä...
Kommentit (11)
2 puhelinta, joista kumpikaan ei ole omani:)
Eli perheen nuorten puhelimet.
Eikä tässä mielestäni ole kyse rikkaudesta tai köyhyydestä, vaan siitä, että yhteen aikaan kytkykauppa oli edullisin tapa hankkia puhelin, sai samalla edullisia liittymätarjouksia. Tällä hetkellä, mitä nyt olen vähän seurannut, tilanne on erilainen.
0 puhelinta.
vanhemmilla työsuhdepuhelimet ja lapsen puhelin ostettu ihan normaalisti kertaostoksena. Lapsella ei sitten kyllä olekaan ollut puhelimina kuin melkein halvin Nokia, sen jälkeen jämäpuhelin äidiltä ja nyt kiinalainen ZTE Blade.
Nyt ei yhtään, omani oli. Oli hyvä tarjous...
3 iphonea kytkyllä, viimeisestä maksua jäljella muutamia kuukausia. Puhelut ja netti tuli paljon edullisemmaaksi, ja lapsilla on tällä systeemillä hyvät puhelimet.
Ei yhtään. En halua sitoutua mihinkään ylimääräisiin maksuihin 2 vuodeksi, en edes yhdeksi vuodeksi. Ei mulla ole liittymässä mitään puhepakettejakaan, tulee halvemmaksi maksaa kulutuksen mukaan eikä lörpätä luurissa tuntitolkulla.
Ei yhtään. En halua sitoutua mihinkään ylimääräisiin maksuihin 2 vuodeksi, en edes yhdeksi vuodeksi. Ei mulla ole liittymässä mitään puhepakettejakaan, tulee halvemmaksi maksaa kulutuksen mukaan eikä lörpätä luurissa tuntitolkulla.
Lasten puhelimet ostin kytkykaupalla eli 2 puhelinta. Oman kännykän maksoin heti. Kohtahan nuokin on pois maksettu. Tein sopimuksen vuodeksi.
Ei olisi ollut varaa kerralla maksaa kaikkien kännyköitä.
Yhtä luuria taitaa olla vielä kuukausi jäljellä. Toisen ostin käteisellä. Kummatkin omiani. Kytkykaupalla saa puhelimen usein vähintään yhtä edullisesti kuin käteiselläkin, jaa jos ei oikeasti ole koko ajan vaihtamassa operaattoria, määräaikaiset sopparit ovat yleensä parhaita.
Ei yhtään, en harrasta ikinä kytkykauppaa. Oma Lumia on työsuhdepuhelin, tytär otti IPhone vitosen kytkyllä mutta on jo täysi-ikäinen joten maksaa itse, koululaisten puhelimet, Lumia 620 ja joku viimevuoden Asha ovat ihan käteisellä ostettuja. Yhdelle aikuiselle lapselle ostin Lumian viime keväänä ja yksi sai Samsungin isältään synttärilahjaksi.
Ei yhtään. Ostaa mielummin käteisellä sellainen mihin on varaa tai säästää rahat, samalla tavalla sen kytkynkin pitää lopulta maksaa.
Itsellä samsung galaxy s4 käteisellä kolmen kuukauden säästämisen jälkeen ostettu. Mies taas osti omansa kytkyllä ja maksaa sitä sitten pari vuotta.......
0 puhelinta ja olen työtön