Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pää halkeaa kohta...

Vierailija
03.01.2014 |

Siis miten on mahdollista ettei mun vanhemmat jätä mua rauhaan? Mankuvat vaan

viinarahaa kun itse olen työtön ja faijalla töitä ja hyvät tulot, mutta he eivät auta mua pätkän vertaa, mutsi ei puhu mulle.

(ei oo puhunut sen jälkeen kun 7-8kk sitten jouduin karkaamaan kotoa kun eivät antaneet muuttaa vaikka olin jo 18) mutsi vaan esittää marttyyria. Faija syyllistää.. En vaan kestänyt pahoinpitelyä ja ryyppäämistä, siksikin lähdin.

vai olisiko pitänyt jäädä muka? :( Korjaantuuko tämä tilanne enää ollenkaan?

Kommentit (24)

1/24 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 03:35"]

Sisko on 13v ap

[/quote]

Lastensuojeluilmoitus uudelleen. Siskolle lainaksi joku vehje jolla voi salaa ottaa tilanteesta edes äänet talteen. Sitten lastensuojeluilmoitus johon nauhoite liitteeksi.

Vierailija
2/24 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei olis pitäny jäädä! anna olla tollaset vanhukset omissa oloissaan. vaihda numeroa tms. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kovinkaan vanhoja, vasta 43.

kyllä tässä koitetaan vaan selvitä.

kiusaaminen vaan on kamalaa yhä

ap.

Vierailija
4/24 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne voi mankua viinarahaa, jos mutsis ei puhu sulle ja faijas vaan syyllistää?

Omituista. Vetäydy omiin oloihisi.

Vierailija
5/24 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No faija syyllistää/välillä mankuu/haukkuu

ei koskaan pyydä anteeksi...

voisinpa vaihtaa numeroa, mutta pikkusiskoon

täytyy pysyä yhteydessä että voin tarvittaessa tehdä ilmoituksen sossuille... Ap.

Vierailija
6/24 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 02:21"]No faija syyllistää/välillä mankuu/haukkuu

ei koskaan pyydä anteeksi...

voisinpa vaihtaa numeroa, mutta pikkusiskoon

täytyy pysyä yhteydessä että voin tarvittaessa tehdä ilmoituksen sossuille... Ap.

[/quote]

Tarvittaessa voit tehdä... Eikö se tarvittava ole nyt, tai ollut jo aikapäivää sitten? Jos vaan pahoinpitelyä ja ryyppäämistä.

Ei täsmää sun jutut tilanteeseen. Provo.

Vierailija
7/24 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin provo... Kiusaaminenkin on sitä että jos mulle tulee lasku ja se menee yhä vanhempien osoitteeseen vaikka osoitteen muutos on jo hoidettu niin eivät vanhemmat lähetä sitä mulle (vaikka niillä mun osoite on) saan sitten kauheita viivästymismaksuja... Ap.

Vierailija
8/24 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 02:32"]Olisikin provo... Kiusaaminenkin on sitä että jos mulle tulee lasku ja se menee yhä vanhempien osoitteeseen vaikka osoitteen muutos on jo hoidettu niin eivät vanhemmat lähetä sitä mulle (vaikka niillä mun osoite on) saan sitten kauheita viivästymismaksuja... Ap.

[/quote]

Jos osoitteenmuutos ok, niin lasku tulee kyllä sinulle. Edelleen, provo. Mene kasvamaan. Heips

Vierailija
9/24 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähe mun kans ilmaselle risteilylle joku lauantai! Mä lähen yksin jos ei kettää löydy kaveriks. Ite kyllä juon viinaa, viiniä ja olutta mut tiedän millasta välllä elämä on. Ei helpolla elämässä mennä kukaan.

Ite laitoin tosa vapaaseen keskusteluun kysymyksen ja sit rupesin muitakin juttuja katteleen. Mun laittaman jutun löydät täältä:

http://www.vauva.fi/keskustelu/3908952/ketju/garbiella_risteilyn_lahjakortti_4_henkilolle

Vierailija
10/24 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 02:37"][quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 02:32"]Olisikin provo... Kiusaaminenkin on sitä että jos mulle tulee lasku ja se menee yhä vanhempien osoitteeseen vaikka osoitteen muutos on jo hoidettu niin eivät vanhemmat lähetä sitä mulle (vaikka niillä mun osoite on) saan sitten kauheita viivästymismaksuja... Ap.

[/quote]

Jos osoitteenmuutos ok, niin lasku tulee kyllä sinulle. Edelleen, provo. Mene kasvamaan. Heips

[/quote] onko pakko kommata jos pidät provona? Ei mun mielestä..

Vierailija
11/24 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi on myrkkyä joka tuhoaa ihmisen järjenjuoksun.. Näkee mun vanhemmista..

mitään apua eivät multa saa kun ovat vanhuksia...

ap

Vierailija
12/24 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 02:37"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 02:32"]Olisikin provo... Kiusaaminenkin on sitä että jos mulle tulee lasku ja se menee yhä vanhempien osoitteeseen vaikka osoitteen muutos on jo hoidettu niin eivät vanhemmat lähetä sitä mulle (vaikka niillä mun osoite on) saan sitten kauheita viivästymismaksuja... Ap.

[/quote]

[/quote]

Mitäs jos sä lopettaisit sen jankkaamisen?

Me puolivuotta sitten muutettiin ja posti ei vaan aina tule uuteen osoitteeseen, vaikka ajoissa ja täydellisesti.

Ohis taas ihmettelee missä pumpulissa jengi elää, kun kaikki vähänkin rankemmat tarinat on provoja. Antaan jengi kertoa tarinoitaan oli ne totta tai ei. Ei tarvii juosta "paljastelemassa" ja huutamassa turhan päiväisillä todisteilla provoa. Kyllä ne oikeetkin jutut tulee joskus kiihkopäissään kirjoitettua pieleen.

Vierailija
13/24 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 02:42"][quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 02:37"][quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 02:32"]Olisikin provo... Kiusaaminenkin on sitä että jos mulle tulee lasku ja se menee yhä vanhempien osoitteeseen vaikka osoitteen muutos on jo hoidettu niin eivät vanhemmat lähetä sitä mulle (vaikka niillä mun osoite on) saan sitten kauheita viivästymismaksuja... Ap.

[/quote]

[/quote] onko pakko kommata jos pidät provona? Ei mun mielestä..

[/quote]

Jeps

Vierailija
14/24 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 02:38"]Lähe mun kans ilmaselle risteilylle joku lauantai! Mä lähen yksin jos ei kettää löydy kaveriks. Ite kyllä juon viinaa, viiniä ja olutta mut tiedän millasta välllä elämä on. Ei helpolla elämässä mennä kukaan.

Ite laitoin tosa vapaaseen keskusteluun kysymyksen ja sit rupesin muitakin juttuja katteleen. Mun laittaman jutun löydät täältä:

http://www.vauva.fi/keskustelu/3908952/ketju/garbiella_risteilyn_lahjakortti_4_henkilolle

[/quote]

Joo lähdetään vaan... Ap

Vierailija
15/24 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 02:49"][quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 02:37"]

[/quote]

[/quote]

Me puolivuotta sitten muutettiin ja posti ei vaan aina tule uuteen osoitteeseen, vaikka ajoissa ja täydellisesti.

Ohis taas ihmettelee missä pumpulissa jengi elää, kun kaikki vähänkin rankemmat tarinat on provoja. Antaan jengi kertoa tarinoitaan oli ne totta tai ei. Ei tarvii juosta "paljastelemassa" ja huutamassa turhan päiväisillä todisteilla provoa. Kyllä ne oikeetkin jutut tulee joskus kiihkopäissään kirjoitettua pieleen.

[/quote] jep, näinhän Se on.. Olen hiukan kiihdyksissäni kun mietin mitä ihmettä nyt teen tuon viimeisimmän mätkyn kanssa (80€) kun en ees tiiä milloin tässä kuussa rahaa on... :/ :(

ap.

Vierailija
16/24 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 02:49"][quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 02:37"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Oon nähnyt tosi rankkoja, ettei tämä "rankkuuden" takia provo. Vaan muuten. Ai, että posti ei ole korjannut virhettään puoleen vuoteen, aina paranee :D:D

Vierailija
17/24 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisitkin miltä tuntuu kun vuosia vaan lyödään ja arvostellaan, koskaan ei kehuta,

ei kiitetä, aina löytyy vikaa, kaikki vika on mussa, ei veljessä/siskossa... Vanhemmat vaan alko kohtelemaan mun siskoa huonosti lähtöni jälkeen, on hiukan paha olo jo myös siksi..

ap

Vierailija
18/24 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kurjalta. Hae itsellesi apua, keskustelua tms. Ja auta pikkusiskoasi tekemällä lastensuojeluilmoitus sosiaalitoimeen. Tsemppiä! :)

Vierailija
19/24 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tohon jotai viestiä AP tohon mun otsikkoon, pysyn hiukan selvillä jot misä menää. Ni tokkopa olet tyyppi joka mun laivan kannelta mereen kippaa.

-on mun aloittama juttu - Bob

Vierailija
20/24 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 03:11"]Kuulostaa kurjalta. Hae itsellesi apua, keskustelua tms. Ja auta pikkusiskoasi tekemällä lastensuojeluilmoitus sosiaalitoimeen. Tsemppiä! :)

[/quote] siinä on vaan ongelma kun tätikin on laittanut ilmon myös muutamia kertoja ilman tulosta.. Mä kahdesti kesällä, ei mitään... Alkaa mennä usko sossuihin :( ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi