Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanaa kun tartteis muksulle negatiivisen koronatestituloksen, mutta tk:een ei pääse ja tulosten odotusaikakin 64 h

Vierailija
10.10.2020 |

Tässähän tää syysloma menee.

Koululaisella lievä flunssa (itse testautin samoista oireista itseni koronatestissä ja nega). Jos meinaa yhtään ketään tiettyjä lähipiiriin kuuluvia ihmisiä edes 3-4 pv päästä, edellyttävät negatiivista koronatestiä. Ok, sillä mennään sitten.
Tk:ssa vastaaja koko päivän päällä, ja jos olisi tänään päässy koronatestiin, niin tulosten odottelu on melkein 3 pv nyt.

Joo haukkukaa nyt, että oon kaikki-mulle-heti-tyyppi, mutta kun tenava odottanut läheistensä näkemistä syyslomalla, niin sen torppaa 2 asiaa:

-koronahysteria
-hysterian tukkeuttama terveyskeskus ja koronatestaus.

Joo ollaan koluttu tänä vuonna luontokohteet ettei tartutettaisi. Ollaan juotu termarikahvia vaikka missä männyn latvassa.

Nyt kun ois vihdoin syysloma niin samaa tylsyyttä taas edessä.
Iänikuista leipomista, lenkkeilyä, Netflixiä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sillä negatuloksella sitten lähdettäisiin riekkumaan pitkin maata ja sukulaisia?

Juuri sillä tavallahan tämä pirun tauti leviää, kun ei jaksa edes yhtä lomaa olla kotona "katsomassa Netflixiä".

Kokeilkaa vaikka palapelin tekemistä tai muuta perheen yhteistä toimintaa ja soittakaa videopuheluita sukulaisille. Oppii mummokin uusia taitoja.

Mikä tauti siinä silloin leviäisi, jos koronatulos olisi nega?

Ei ainakaan korona. Siinä vaiheessa kun tuo muksu edes tuloksen saisi, on flunssakin jo helpottamassa eikä tartu yhtään.

Jotain järkeä nyt.[/quote

No ihan se flunssa leviäisi.

Vierailija
22/31 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoleton kirjoitti:

Kuka teiltä sitä negaa odottaa?

Ne ihmiset, keiden luo muksu menis vierailulle.

Itse tiedän että sillä on samaa flunssaa kuin mulla, oon 99,9999 % varma, mutta kun pitää elää hysteerikoiden ehdoilla....

Mitäs jos pelais lautapelejä sadannen kerran...

Kuka, ketä ja keiden ovat kysymyssanoja, niitä ei koskaan käytetä noin. Eli: ne ihmiset, joiden luo...

Ap, jos jäät nyt kotiin kiukuttelemaan, siinä se loma tosiaan vierähtääkin. Sen sijaan voisit vain tehdä omaolokartoituksen netissä ja käyttää lastasi testissä TÄNÄÄN, niin se testituloskin tulee alkuviikosta. Yleensä nopeammin kuin tuo maksimi-aika-arvio lupaa.

Eli tänään testiin, ja sitten viimeistään tiistaina lapsi pääsee sukuloimaan ja sinä omiin oloihisi, mikä lieneekin aloituksesi suurin taustatekijä.

Ehei, ei ole motiivina päästä lapsesta eroon. Meille jää katrasta kyllä tänne kotiin vielä.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää nyt muuta ja annatte mummon olla omissa oloissaan. Kehitä teille kivaa ohjelmaa.

Vierailija
24/31 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on nyt tätä, meillä jokaisella. Yksityiselle pääsee heti, jos oikeasti haluaa testiin, tosin joutuu itse maksamaan... Itse valitsen asuinkuntani osittain terveyspalveluiden mukaan, sillä on kiva päästä silloin kun tarve on. Esim hammaslääkäriin pääsin samana päivänä ja hygienistillekin löytyi samana päivänä peruutusaika. Pikkukunnan plussia.

Se ei ole nyt tätä meillä jokaisella, älä puhu paskaa.

Se on tuollaista kansalla, joka on äänestänyt suomeen sosialismin.

Vapaissa sivistysmaissa noita ongelmia ei ole.

Vierailija
25/31 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoleton kirjoitti:

Itse tiedän että sillä on samaa flunssaa kuin mulla, oon 99,9999 % varma, mutta kun pitää elää hysteerikoiden ehdoilla....

Kuka, ketä ja keiden ovat kysymyssanoja, niitä ei koskaan käytetä noin. Eli: ne ihmiset, joiden luo...

Ap, jos jäät nyt kotiin kiukuttelemaan, siinä se loma tosiaan vierähtääkin. Sen sijaan voisit vain tehdä omaolokartoituksen netissä ja käyttää lastasi testissä TÄNÄÄN, niin se testituloskin tulee alkuviikosta. Yleensä nopeammin kuin tuo maksimi-aika-arvio lupaa.

Eli tänään testiin, ja sitten viimeistään tiistaina lapsi pääsee sukuloimaan ja sinä omiin oloihisi, mikä lieneekin aloituksesi suurin taustatekijä.

Ehei, ei ole motiivina päästä lapsesta eroon. Meille jää katrasta kyllä tänne kotiin vielä.

-ap

No älä sittun vingu ja valita täällä, vaan tee lapsesi puolesta tämä.

https://www.omaolo.fi/

Jos testin mukaan lapsesi on koronatestauksen tarpeessa, saatte kohta tämän päivän aikana soiton ja lähetteen testiin. Ei se terveyskeskuksen kautta mene, ainakaan isommissa kaupungeissa.

Vierailija
26/31 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoleton kirjoitti:

-ap

Mammalle tiedoksi,että kipeä lapsi pidetään kotona eikä lähdetä sairastuttaa sukulaisia.

Vierailija
27/31 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari ekaa ap:n viestiä meni turhautumisen piikkiin, mutta nuo loput on kyllä narsistisia kommentteja... Jos normiflunssaa lähdette levittämään, aiheutatte sillä huolta ulkopuolisille ihmisille, jotka saavat tartunnan. Ne menee testiin, joutuu karanteeniin siihen asti kun tulos tulee. Tämä kaikki maksaa työnantajille ja valtiolle. Koita nyt j*lauta ymmärtää pysyä kotona!! Möyhentää tuollaiset pitäisi 🤬

Vierailija
28/31 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi pysyy kotona eikä kyläillä

Vierailija
29/31 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin astmaatikkona raivostuttaa kun ihmiset väkisin haluaa tartuttaa tautejaan. Pysykää oireisina kotona!

T: taas meni kokonainen kuukausi keuhkoputkentulehduksessa

30/31 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaan lapsen ja aikuisen paikka on kotona lepäämässä, ei kyläilemässä ja tartuttamassa muita. Muuten sama "pikku nuha" tarttuu muihin ja he joutuvat olemaan töistä pois, käymään testeissä ja odottelemaan karanteenissa. Sairaalle tavallinen nuhakin voi olla vaarallinen. Turhautuminen on ihan ymmärrettävää, mutta nyt pitää ajatella muitakin.

Rauhoitu ensin itse, sitten tee oirearvio Omaolo-palvelussa ja soita paikalliseen koronaneuvontanumeroon.

Vierailija
31/31 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii testiä ei tarvitse ja kyläillä ei saa. Joten lettupannu esiin ja ulkoilua