Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unisiepparin ystävät, omistajat ja suosittelijat

Vierailija
02.01.2014 |

Miten ihmeessä kukaan haluaa sellaista kapistusta, mihin liittyy tuollaista?

Se, että unesi siepataan, eikö ajatus puistata?

Toimiiko se sinusta?

Unet ovat meille tarkoitettuja, aivomme käsittelevät jopa asioita, joita et hereillä kykene ajattelemaan syystä tai toisesta.

Unet ovat jopa terapeuttisia.

Miksi siis tahtoisit niistä eroon?

Unisieppari vie unesi ja nukkueassasi olet siis avoinna henkimaailmalle, jotta unesi päästään hakemaan. Olet tuolloin avoinna myös pahan voimalle.

Jos joku nyt vastaa, että ei usko moiseen höpinään niin miksi ihmeessä esine on sitten sinulla olemassa jos et usko? Senkö takia kun jollain toisellakin on? Vaikka et tietäisi esineen taustasta tmv.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sen tarkoitus ole siepata pahat unet? sen vuoksi minulla on unensieppari.

Vierailija
2/23 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 10v tyttö askarteli itselleen semmoisen. pitäisikö nyt olla huolestunut??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 09:22"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 08:54"]

Jos joku nyt vastaa, että ei usko moiseen höpinään niin miksi ihmeessä esine on sitten sinulla olemassa jos et usko? Senkö takia kun jollain toisellakin on? Vaikka et tietäisi esineen taustasta tmv.

[/quote]

Ostin aidon intiaanin käsin tekemän unisiepparin sekä matkamuistoksi että tukeakseni intiaanien elämää.

[/quote]

Sama, oma unisiepparini on muisto vaihto-oppilasajoilta Kanadasta. Tosin tietyllä tavalla uskon sen voimaan, mutta positiivisesti. Että se vie pahat unet pois :)

Sitä itse ihmettelen, miten jonkun tuntemattoman unisieppari voi ahdistaa niin paljon, että tekee aiheesta avauksen av:lle.

Vierailija
4/23 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hävittää kaikki tuollaiset esineet, kirjat ym., jotka liittyvät okkultismiin ja pimeään henkimaailmaan. Eivät ne siunausta tuo, ja "vähintään" sitovat mieltä kiinnostumaan harhateistä ja -poluista. Jeesus on suora ja ainoa tie Jumalan luokse, hän on totuus ja elämä eikä hänessä ole mitään pimeyttä eikä pimeydellä mitään valtaa Häneen. Ristillä Hän antoi vapaaehtoisesti henkensä meidän puolestamme, ei sitä olisi voinut kukaan muuten ottaa. Rukous Jeesuksen nimeen on paras turvallisen yön tae.

Vierailija
5/23 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on unisieppari, sain sen tuliaisina kaverilta. Se on kaunis. Ei ole vaikuttanut unenlaatuun mulla :D

Vierailija
6/23 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin täällä monet ovatkin jo sanoneet, siepparin on tarkoitus siepata pahat unet. Siksi minulla on sellainen.

Vierailija
7/23 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on unisieppari, mutta se on koriste, ei kummempaa. Teidän esineen taustan.

Vierailija
8/23 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan laita muuten vaan koristeeksi ristiä, Marian kuvaa tai muutakaan esinettä jolla on jokin uskomus ja usko taustalla ellen siihen itse usko.

Erikoista ajattelua. 

Vierailija
9/23 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 09:14"]

En minä ainakaan laita muuten vaan koristeeksi ristiä, Marian kuvaa tai muutakaan esinettä jolla on jokin uskomus ja usko taustalla ellen siihen itse usko.

Erikoista ajattelua. 

[/quote]

...etkä syö pipari- tai pullaukkoja, koska niitä syömällä saat maagisia voimia itsellesi? 

Vierailija
10/23 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua nro4.

Käsitit nyt aivan väärin asian ja kysymyksen. 

Sen verran voin sinulle valaista ettei pipareihin ja pulla-ukkoihin liity minkäänlaista uskomusta. Ellet sitten ole ihan itse sellaisia niihin yhdistänyt. Kerro toki enemmän.

Vierailija
11/23 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 08:54"]

[/quote]

Ostin aidon intiaanin käsin tekemän unisiepparin sekä matkamuistoksi että tukeakseni intiaanien elämää.

Vierailija
12/23 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 09:22"]

Voi sinua nro4.

Käsitit nyt aivan väärin asian ja kysymyksen. 

Sen verran voin sinulle valaista ettei pipareihin ja pulla-ukkoihin liity minkäänlaista uskomusta. Ellet sitten ole ihan itse sellaisia niihin yhdistänyt. Kerro toki enemmän.

[/quote]

En käsittänyt, ja liittyy. Ihmisen ja eläimen muotoisilla leipomuksilla on ollut maagisia tarkoitusperiä, niitä syömällä on pyritty saamaan jonkun ihmisen tai eläimen ominaisuuksia itselleni. En harrasta uskomusten yhdistämistä esineisiin, koska en usko yliluonnolliseen.

Vierailija
13/23 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unisiepparin tarkoitus on karkottaa ja suodattaa pahat unet ja ajatukset, ja antaa tilaa hyville unille ja ajatuksille. Onko se huono asia?

Ei, minulla ei ole unisiepparia.

Vierailija
14/23 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"The dreamcatcher works. If your dream is to be gay."

- Koomikko Demetri Martin

Vierailija
15/23 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on unisieppari. Sen tarkoitus on viedä pahat unet pois. En ole sen jälkeen pahoja unia nähnyt ku sellainen hankittiin

Vierailija
16/23 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 14:24"]Kannattaa hävittää kaikki tuollaiset esineet, kirjat ym., jotka liittyvät okkultismiin ja pimeään henkimaailmaan. Eivät ne siunausta tuo, ja "vähintään" sitovat mieltä kiinnostumaan harhateistä ja -poluista. Jeesus on suora ja ainoa tie Jumalan luokse, hän on totuus ja elämä eikä hänessä ole mitään pimeyttä eikä pimeydellä mitään valtaa Häneen. Ristillä Hän antoi vapaaehtoisesti henkensä meidän puolestamme, ei sitä olisi voinut kukaan muuten ottaa. Rukous Jeesuksen nimeen on paras turvallisen yön tae.
[/quote]

Minulle paras tae on mukava patja sekä laadukas tyyny. Aamulla menen kauppaan ja sitten keitän oikein hyvät kahvit.

Vierailija
17/23 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taukki. Googlettamalla olisit fiksumpi. Unisiepparin tarkoitus on siepata pahat unet ja tehdä siten tilas hyville unille.

Vierailija
18/23 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unisieppari kismittaa niihin intiaaniuskontoihin oikeasti uskovia. Vahan sama asia kuin buddhalaisilla olis jotain jeesus-risteja syntipuntteina.

Vierailija
19/23 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain esine. Sillä mitään vaikutuksia  ole. Ajatus on kyllä kaunis.

Ristikin on vain esine eikä esineenä sillä ole mitään vaikutusta mihinkään. Uskolla on se vaikutus.

Vierailija
20/23 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unisiepparissa on kuolleen linnun höyheniä. Minusta se on kammottavaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi