Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin keväällä sairaalassa ja tehohoidossa koronan takia ja vasta nyt jälkikäteen

Vierailija
10.10.2020 |

olen ihmetellyt, miksi en edes teholle joutuessani ollut pahemmin peloissni. Itku tyli ainoastaan siinä vaiheessa, kun teholle siirtyessä mietin, että 13v poikani liian nuori olemaan ilman äitiä, jos kävisi huonosti.
Nyt kuitenkin Pelkään välillä hulluna, että saisin taudin uudelleen.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että lääkitys oli niin voimakas, ettei tajunnut tuntea pelkoa

Vierailija
2/17 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sinä oikeasti tiedät mitä pelätä. Kokemus opettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et oikeasti nyt voi saada sitä uudelleen 😁

Olisin iloinen että on jo sairastettu

Vierailija
4/17 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia ajatella ensimmäiseksi lapsia tuollaisessa tilanteessa

Vierailija
5/17 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että paranit. :)

Vierailija
6/17 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
7/17 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan sinun saaneen silloin rauhoittavia tai lääkäreiden ja hoitajien onnistuneen saamaan sinut luottavaiseksi ja uskomaan hoitoon.

Pelko on hyvä juttu, kunhan se ei lamauta. Jos pelko saa sinut toimimaan järkevästi ja niin ettet ota turhaa uuden tartunnan riskiä, se on hyödyllinen tunne.

Olet varmaan jo käynytkin ottamassa influenssarokotteen. Korona ja influenssa ovat yhtä aikaa sairastettuina todella vakava tila. Yksityislääkärillä tai rokotebussista saa aika edulliseenkin hintaan influenssarokotuksen, ja sillä voi pienentää molempien sairauksien yhtä aikaa kohdalle osumisen riskiä.

Nyt tarvitsee vain selvitä hankalan talven yli, ja ensi vuonna saadaan todennäköisesti rokote koronaa vastaan. Sitten helpottaa.

Vierailija
8/17 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet, entä onko perussairauksia?

Vierailija
9/17 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Tieto ei ole muuttunut mihinkään. Meillä ei edelleenkään ole vakuuttavaa näyttöä siitä, että maskit väestön käytössä olisivat erityisen hyvä suoja hengitystieinfektioiden leviämistä vastaan. Tutkimusnäyttöä siitä ei edelleenkään ole.”

Vierailija
10/17 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 48v ja olen perusterve, normaalipainoinen enkä tupakoi.

Influenssarokotuksen aioin ottaa, saan sen työn kautta ilmaiseksi tässä kuussa. Pneumokokki rokotuksen aion myös ottaa. Influenssarokotusta en ole aiemmin ottanut.

Vierailija
11/17 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ikäluokkaa, mutta olen lihava. En välttämättä olisi jäänyt henkiin ap:n tapauksessa.

Influenssarokotuksen otan aina, maksoi työnantaja tai ei. Pneumokokkirokotus muistaakseni kallis, ei taida olla varaa.

Vierailija
12/17 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, että enää ei jouduta tehosairaalahoitoon

Vierailija
13/17 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo ja tai valetarina.

Vierailija
14/17 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää 48v ja olen perusterve, normaalipainoinen enkä tupakoi.

Influenssarokotuksen aioin ottaa, saan sen työn kautta ilmaiseksi tässä kuussa. Pneumokokki rokotuksen aion myös ottaa. Influenssarokotusta en ole aiemmin ottanut.

Sanottiinko sulle, et korkea kolesteroli auttaisi paranemiseen? Oletko yrittänyt pudottaa sitä arvoa joskus?

Onko sulla ollut käytössä vitamiinvalmisteita?

Vierailija
15/17 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ikäluokkaa, mutta olen lihava. En välttämättä olisi jäänyt henkiin ap:n tapauksessa.

Influenssarokotuksen otan aina, maksoi työnantaja tai ei. Pneumokokkirokotus muistaakseni kallis, ei taida olla varaa.

Pneumokokkirokote maksaa n. 100 €, mutta on sitten elinikäinen.

Vierailija
16/17 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et ole ainoa. Tunnen erään nuoren aikuisen, jolle kävi samoin. Hänkin on kokenut ahdistavan tämän toisen aallon tulon. Voin vain kalpean aavistuksen kuvitella miltä tuntuu, kun ympärillä monet väheksyvät maskisuosituksia ja koko sairautta.

Vierailija
17/17 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et oikeasti nyt voi saada sitä uudelleen 😁

Olisin iloinen että on jo sairastettu

Tutkimusten mukaan immuniteetti kestaa n. 3 kk.  Sitten voi saada taudin uudestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän