Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sittenkin raskaana ??

Vierailija
01.01.2014 |

Mulla on ollut huono olo jo monta viikkoa, ruoka ei kauhiasti maistu, alamahaa nipistelee välillä ja jalat on ollut kipeänä vaikka en oo jumpannut. Luulin että olen raskaana, mutta tänään alkoi sitten menkat ja kohtuu runsaat (5pv myöhässä). Mulla on käytössä e-pillerit, mutta en joka päivä muista ottaa pilleriä ja aikataulut heittelee. Yleensä menkat alkaa heti lumepillereiden aikaan ja kestää sen 4pv. Nyt menkkojen aikaan mulla on ihmeen kipeä maha ja yleensä selviän pelkällä hetken päänsäryllä... Voisinkohan siltikin olla raskaana ??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mahdollista, kannattaa tehdä raskaustesti.

Vierailija
2/4 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet harrastanut seksiä miehen kanssa niin saatat olla raskaana.

Oireesi eivät erityisemmin siihen viittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni noilla e-pillereillä saa aikaan "menkat" vaikka olisikin raskaana, syystä että ne ei ole oikeasti menkat kun syöt pillereitä vaan "tyhjennysvuoto", joka tulee aina kun pidät väliviikon, olit raskaana tai et :) mulla on ainaki kahdella tutulla käynyt tuolleen että

pillereitä syödessä tulee menkat vaikka on raskaana. yhellä tutulla oli se abortin takarajakin (rv20?) mennyt ennen kuin huomasi että on raskaana, käytti pillereitä ja ns "menkat" oli tullu ihan normaalisti, ajatteli vain että oli lihonut muutaman kilon (ei sillä että hän olisi aborttia pitänyt vaihtoehtona)..

Kannattaa tehdä testi, voi hyvinkin olla positiivinen :)

Vierailija
4/4 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et ole raskaana, noita geenejä ei välttis tarvi pistää eteenpäin.