Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa joka ei pidä suutelemisesta?

Vierailija
01.01.2014 |

Pikku pusut ok,nuoleminen ällöttää.Yäk.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/41 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin nuorena pitäväni siitä puuhasta, mutta jossakin vaiheessa se touhu alkoi ällöttää. Pusut ovat ok, muuten ei. Onneksi miehenikään ei ole siitä innostunut ja olen saanut välteltyä sitä puuhaa hyvinkin 15 vuotta jo. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu suutelijasta... oma mieheni ei valitettavasti osaa suudella enkä siitä pidä. Mutta muistan yhä miltä erään miehen suudelmat tuntuivat 15 vuotta sitten!

Vierailija
4/41 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en suutele kuin "pakon" edessä,ja yritän vältellä koko asiaa.Et tosiaan ole ainoa.

Vierailija
5/41 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 17:25"]

Riippuu suutelijasta... oma mieheni ei valitettavasti osaa suudella enkä siitä pidä. Mutta muistan yhä miltä erään miehen suudelmat tuntuivat 15 vuotta sitten!

[/quote]

Kirjoitinko tämän juuri? Ihan hyvin voisi olla minun tekstiä.

Vierailija
6/41 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 17:40"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 17:25"]

[/quote]

Kirjoitinko tämän juuri? Ihan hyvin voisi olla minun tekstiä.

[/quote]

Komppi, paitsi että vuosia siitä on jo 23. 

Vierailija
7/41 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tämän ketjun kaltaisia naisia ei ole tullut vastaan kuin yksi, joka seurustelun alussa kusetti, että pitäisi suutelemisesta normaalin naisen lailla. Seurustelu loppui lyhyeen totuuden paljastuttua, hänelle asia oli vaikea ja nolo, mutta en yksin kertaisesti voi elää ajatuksen kanssa, että kun katson naiseni kauniita kasvoja ja houkuttelevia, naisellisen ihania huulia, en saisi koskaan kokea niiltä saadun suudelman huumaa.

Olen todennut tähänastisen elämäni aikana, että parempaa juttua maailma ja elämä ei voi tarjota, kuin kunnon suutelo kauniin naisen kanssa. Kyllä, seksikin on upeaa parhaimmillaan, mutta ilman intiimiä suutelua, josta molemmat osapuolet pitävät, se tuntuu puutteelliselta ja kuivalta.

Vierailija
8/41 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun joukkoon, hyvä että meitä on muitakin.

Vierailija
9/41 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on teoria tästä asiasta, uskon että ne naiset, jotka sanovat inhoavansa suutelua, ovat suudelleet vain vääränlaisten miesten kanssa. Veikkaan, että suurin osa miehistä ei tajua suutelemisesta yhtään mitään, eikä heitä kiinnosta oppia tai ottaa selvää.

Olen joskus keskustellut tästä tuntemieni naisten kanssa, sekä olen päätynyt suutelemaan heistä joidenkin kanssa, ja spontaanit kommentit ovat olleet yllättynyttä naurua ja "no oletpas hyvä suutelija" tai "en tiennytkään, että suuteleminen voi oikeasti olla näin ihanaa".

Oikeasti käy tällaisen kohtalon saaneita naisia sääliksi, kaikille pitäisi löytyä se hyvä ja oikea suutelukaveri.

Vierailija
10/41 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myöskään ole tykännut suutelemisesta nuorempana, mutta mieheni on yllättävää kyllä, todella hyvä suutelija. Hänen kanssaan tosiaan tykkään suutelemisesta, mutta valitettavan harvoin tulee harrastettua :)

Vierailija
11/41 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et.

Mulle kelpaa kyllä kielaritkin sinänsä jos on oikeen kiihkee tunnelma. Muuten vaan ei, koska jos ei ootarpeeks kiihkee ja lämmin tunnelma niin alan liikaa miettimään miten ällöltä toisen karhea kielenpinta tuntuu. Se ällöttää. Ei niinkään pieni kuola tms.

Vierailija
12/41 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miten joku ei voi tykätä suutelemisesta. Vähän kuin ei tykkäisi jäätelöstä tai pizzasta. Suuteleminen on parasta mitä vaatteet päällä voi tehdä. 

Vierailija
13/41 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää. Ei se mua erityisetsi ällötäkään, mutta en koe sitä mitenkään kiihottavaksi. Ja jos toinen siinä nuolee ja työntää kieltään suuhuni ihan intona, se tuntuu melko vaivaannuttavalta, jos itsellä ei ole mitään kiihkoa hommaan...

Vierailija
14/41 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 20:09"]

Mä en tykkää. Ei se mua erityisetsi ällötäkään, mutta en koe sitä mitenkään kiihottavaksi. Ja jos toinen siinä nuolee ja työntää kieltään suuhuni ihan intona, se tuntuu melko vaivaannuttavalta, jos itsellä ei ole mitään kiihkoa hommaan...

[/quote]

Tässä tuli oikeastaan koko ketjun pointti. Kuka helvetti nuolee ja työntää kieltä naisen suuhun ihan intona, jos tällä naisella ei ole mitään kiihkoa ja halua sellaiseen. Jos itse saan vastaavaa käsittelyä naiselta, siis kiihkoa yritetään hakea sillä, että HETI ensimmäinen suudelma on tuollainen, niin hyi olkoon, ei toimi.

Vierailija
15/41 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan oikein ymmärtänyt suutelemista ennen nykyistä miestäni. Just sellaiset pienet pusut olivat kivoja, kielareita en tajunnut ollenkaan. Ei ne nyt vastenmielisiäkään olleet mutta jotenkin turhia. Tätä ennen ollut 5 vakisuhdetta ja toki joitain muitakin, jotka menneet suuteluun asti. Tän miehen kanssa on kuitenkin ihan erilaista, voisin suudella vaan tuntikausia! Hivellä huuli huulta vasten, antaa kielten kohdata kevyesti. En tiedä, olivatko kaikki entiset muka huonoja suutelijoita, ei välttämättä. Ehkä kemiat eivät vaan tällä saralla kohdanneet. Nyt on aunnut ihan uusi maailma! 

Vierailija
16/41 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heh jos ette osaa suudella niin ei voi sitten mitään-suuteleminen on taito. Se on koko suhden näyttö se voi osoittaa luottamusta ja läheisyyttä. Ei tietenkään kuolaavaa malttamaton himokas imuttelu tai nuolimenen pikenmiten yrjöttä!!! Kun mies kuvittelee että sä oot joku berliinimunkki !!! Sellaiselle miehelle sä ot pelkkä himon tyydyttäminen. Sellainen kuiva ja lämmin suudelma-malttillinen ja rauhallinen että tunteista voi nauttia se on kun ihana keskustelu ilman himoja tai kuolaamista. Sellainen suudelma josta syntyy hyvä olo ja luottamuus eikä sen jälkeen kaipaa muuta vaan sellaisen pusun aikana jo syntyi tunne ja onnellisuus ja läheisyys..Tälläsestä tietenkään sekstailijat eivät kerkeä nauttia koska pano on vaan mielissä eikä toisen ihmisen kohtaaminen.

Vierailija
17/41 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pus pus!

Vierailija
18/41 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millilitrassa on yli 100 000 000 bakteeria. Hyi kamala,miettikää ihmiset mitä kaikkea siellä suussa muhii..

Vierailija
19/41 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et.

Vierailija
20/41 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. En minäkään pidä. Toisen ihmisen sylki ja omasta erilainen maku ällöttää aina, vaikka ei olisi epähygieeninen tyyppi tai pahanhajuinen hengitys tms. Valitettavasti mieheni tykkää taas kielisuudelmista kovin, enkä ole ikinä iljennyt loukata häntä sanomalla etten haluaisi niitä. Joten kun suutelu alkaa, silmät kiinni ja toivotaan että päästään siitä eteenpäin äkkiä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan