Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, jotka eivät ole koskaan kokeilleet huumeita?

Vierailija
01.01.2014 |

Mietojakaan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokeillut mietojakaan. En ole kyllä tupakkaakaan koskaan maistanut. Ei yksinkertaisesti kiinnosta.

Vierailija
2/11 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko tosissasi tätä tiedustelet? Että oletat olevasi ainoa, joka ei vähintään marisätkää pössyttele silloin tällöin? No, et ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi on ainoa, ei tupakkaa, en edes ole maistanut. Ei mitään huumeita, ei edes mietoja, ei vaan tee mieli.

Vierailija
4/11 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljosta olet jäänyt paitsi!

Vierailija
5/11 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut. Enkä ole kokeillut tupakkaakaan. Alkoholia olen maistanut pari kertaa, mutta nykyään olen täysin absolutisti.

Vierailija
6/11 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt tai kokeillut mietojakaan huumeita vaikka tarjottu on. Ei vaan ole kiinnostanut.

Nähtyäni pari tuttuani huumeiden vaikutuksen alaisena, kiinnostus väheni entisestään.

Vierailija
7/11 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 23:03"]

Ihanko tosissasi tätä tiedustelet? Että oletat olevasi ainoa, joka ei vähintään marisätkää pössyttele silloin tällöin? No, et ole. 

[/quote]

Ihan samaa ihmettelen. Huomattava enemmistö tutuistani ei ole kokeillut. Muutamat entiset koulukaverit on kokeillut ja muutamat käyttää. Itse en ole kokeillut, ellei alkoholia tässä lasketa huumeeksi.

Vierailija
8/11 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki ensin mieli vastata että olipa tosi tyhmä kysymys. Mutta kai se niin on, että suuremmissa (=Helsingissä?) kaupungeissa taitaa olla poikkeus olla kokeilematta mitään huumeita. Ei ole tullut koskaan vastaan mitään huumeita, eikä muutenkaan ole tullut moinen edes mieleen. T: Nainen Tampereelta

Vierailija
9/11 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pitäisi kokeilla.

Vierailija
10/11 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut mitään huumeita, enkä edes tupakkaa.

Olen asunut Helsingissä koko ikäni ja hengaillut teininä hieman kyseenalaisissa porukoissa, ihme että en ole edes ryhmäpainostuksesta sortunut mitään muuta maistamaan kuin alkoholia.

Vierailija
11/11 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep, jos tarkoitat Suomessa laittomia huumeita. Alkoholia käytän hyvin kohtuullisesti, elämässäni olen polttanut yhden tupakan ja senkin aikuisiällä. Asuin pitkään Hollannissa ja marihuanaa myytiin suunnilleen ikkunani alla olleessa coffee shopissa eli laillisia tilaisuuksia olisi ollut.

Sen päätöksen olen kyllä tehnyt jo kauan aikaa sitten että jos ruoho Suomessa joskus laillistetaan niin silloin kokeilen minäkin. USA:ssahan marihuanan viihdekäyttö tuli vuodenvaihteessa lailliseksi Coloradon ja Washingtonin osavaltioissa.

http://yle.fi/uutiset/colorado_myonsi_marijuanalisensseja_-_varautukaa_hurjaan_kyytiin/7001124