Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joille kuukuppi ei riitä

Vierailija
01.01.2014 |

Kuukupin lisäksi pitäisi laittaa kunnon terveysside, koska vuotoa tulee reilusti enemmän kuin kuppiin mahtuu.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! OLen käynyt tutkimuksissakin runsaan vuodon takia, mutta mitään sairautta ei löydy. Todettiin, että mun fysiologia on tämä. Sain erilaisia korjausvaihtoehtoja ongelmaani, mutta mikään niistä ei oikein houkuta. Oli polttoa (joka toisi karseat jälkimainingit, jos tulisinkin vahinkoraskaaksi), oli erilaisia pillereitä sun muuta. Mutta enpä tiedä, taidan silti mieluiten kärsiä runsaista menkoistani.

Olen opettaja, joten joinakin päivinä tämä jatkuva kupin tyhjääminen on tosi hankalaa, mutta siteen kanssa mennään. Yleensä mulle riittää päivässä side tai pari, kun vain aina ehtiessäni käyn tyhjäämässä kupin. 

Vierailija
2/3 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen hormonikierukkaa minkään kokoinen kuppi ei olisi riittänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahtena ekana päivänä vuodan niin paljon, että käytän yösidettä varmistuksena kupin kanssa. Minulla saattaa joskus lorahtaa hyytymäistä verta ihan kerrallakin kuppi täyteen isomman alavatsakrampin myötä tuolloin. Ja muutenkin jos kuppi täyttyy, siitä alkaa tuntua semmoista epämiellyttävää "kuplivaa" tunnetta kun se ei enää tahdo pysyä paikallaan. 

En pidä tätä mitenkään suurena ongelmana, kun on onneksi vain 2 pv kuukaudessa tuota, ja sen siteen kanssa kyllä voi olla varma että ei nyt sekä kupista että siteestä housuihin lurahda. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan