Etsimme ystäviä/ystäväpariskuntaa Salon seudulta.
Olemme (mies) 25-vuotias ja (nainen) 23-vuotias pariskunta Salosta. Etsimme ystäviä/kavereita.
Hieman tietoa meistä, naiset tietenkin ensin :) "Olen tosiaan 23-vuotias nainen Salosta. Olen rauhallinen (en ole ikinä ollut mikään bailaaja...), mukava, luotettava, eläinrakas ja hieman ujo (ainakin alkuun). Asioita joista pidän ovat eläimet, elokuvat, luonto ja maaseutu. Asioita joista en pidä ovat kaksinaamaisuus, pettäminen, riehuminen, huutaminen, teennäisyys ja kaupungin hälinä. Teen töitä eläinten parissa."
Sitten on miesten vuoro :) "Olen 25-vuotias mies. Luonteeltani olen rauhallinen, mukava, urheilullinen (ainakin sohvalta käsin), huumorintajuinen ja luotettava. Asioista joista pidän ovat urheilu, eläimet, remontointi, ruoka ja maaseutu. Asioita joista en pidä ovat riitely, päteminen, saamattomuus ja ylimielisyys. Olen työelämässä."
Etsimme ystäväpariskuntaa, mutta kaikki muutkin voivat ottaa yhteyttä. Emme etsi mitään seksiseikkailuja vaan puhtaasti ystävyyttä, sillä ystäviähän ei ole koskaan liikaa :). Molemmat tavoittaa osoitteesta ystavah@gmail.com tai tänne kommentoimalla.