Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ihanaa vain makoilla yökkärissä koko päivä!

Vierailija
01.01.2014 |

Nukuttiin yhteentoista, syötiin aamupalaksi kolme croissanttia/nenä ja loppupäivä ollaan naposteltu suklaata, sipsejä, viiniä ja lihapataa ja päikkäritkin ehdittiin ottaa ja nakuilla :) Kirjoja ollaan luettu ja telkkaria katseltu. Ihanaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No melkein sama :) Ihanaa kun ei tarvitse lähteä mihinkään. Olen lononnut kotiasussa koko päivän, syönyt lihapataa(!) ja suklaata ja juonut viiniä. Lasten kanssa ollaan touhuiltu, en ole ehtinyt telkkua katsoa / lukea kirjaa, mutta ihanan leppoisaa on ollut.

Työ vaatii nykyään todella paljon, joten lomalla on pakko nollata että jaksaa taas arkielämää 5.30 herätyksineen...

Vierailija
2/9 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän piti äsken riisua, kun käytiin saunassa :D Mutta samalla vaihdettiin puhtaat yökkärit ja nyt on ihana olo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miun päivä on menny suurimmaks osaks riisuessa ja taas jossain välissä pukiessa..nakuilua koska vauvanteko puuhat just ajankohtasia :)

Vierailija
4/9 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eilen biletitte ankarasti. Tänään aamupalaksi söitte krapulalääkettä. Monelle maistuu myös krapulassa makea. Mutta kaikesta tuli yökkäritauti. Käytte sitten vuorotellen yökkäämässä, vai onko teillä useampi pönttö tai sankko?

Vierailija
5/9 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, ei edes biletetty!

Vierailija
6/9 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee hirveä olo jos makoilen vaan koko päivän sisällä yökkäreissä. Mun pitää päästä ulos, ulos raittiiseen ja tekemään jotain reipasta, en kestäisi koko päivää sisällä. Kuvaamasi ei olis mun unelmapäivä, vaan kammotuspäivä, olisin varmaan sairaana kun en menisi ulos.

Vierailija
7/9 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 21:53"]

Mulle tulee hirveä olo jos makoilen vaan koko päivän sisällä yökkäreissä. Mun pitää päästä ulos, ulos raittiiseen ja tekemään jotain reipasta, en kestäisi koko päivää sisällä. Kuvaamasi ei olis mun unelmapäivä, vaan kammotuspäivä, olisin varmaan sairaana kun en menisi ulos.

[/quote]

Sun työ ja arki ei ole sitten samanlaista kuin meillä. Mä en lähde vapaapäivänäni mihinkään jos ei ole pakko.

Sulla on eri elämä. Mukavaa lenkkiä.

Vierailija
8/9 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin ollaan oltu kotiasuissa, katsottu telkkaria, kokattu yhdessä spagettia jauhelihakastikkeella, käyty reippaalla kävelylenkillä, katsottu lisää telkkaria ja naposteltu homejuustoja, viinirypäleitä ja suklaata. Täydellinen rentoilupäivä! :)

Vierailija
9/9 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin ollaan oltu kotiasuissa, katsottu telkkaria, kokattu yhdessä spagettia jauhelihakastikkeella, käyty reippaalla kävelylenkillä, katsottu lisää telkkaria ja naposteltu homejuustoja, viinirypäleitä ja suklaata. Täydellinen rentoilupäivä! :)