Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko työkokeilija valittaa tilanteestaan jonnekkin?

Vierailija
09.10.2020 |

Eikö tuo 9 euron päiväpalkka ole rehellistä riistoa? Ohisalo on ollut kovasti huolissaan tänne muualta muuttaneista henkilöistä jotka eivät saa asianmukaista palkkaa työstään. Kuka poliitikko on huolissaan työkokeiluun huijatuista?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on muka oikeusvaltio ja työkoikeilua käytetään röyhkeästi hyväksi. Kaikenlaiseen pilipali touhuun riittää rahaa. Miksei joku virkailija tutki tätä hyväksikäyttöä? Firmoille tämä on tietenkin onnenpotku. Kukapa ei haluaisi ilmaisia työntekijöitä.

Vierailija
22/24 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luultavasti joudun työkokeiluun (Jos siis löytyy työkokeilupaikka) typin kautta, eipä siinä auta vastaan sanoa, en halua karenssia. Onneksi työkkärin kanssa sovittiin jo aiemmin, että jos menen työkokeiluun, niin työkkäri puoltaa ensin vain 2-3kk sopparin tekemistä mitä itsekin haluaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse luultavasti joudun työkokeiluun (Jos siis löytyy työkokeilupaikka) typin kautta, eipä siinä auta vastaan sanoa, en halua karenssia. Onneksi työkkärin kanssa sovittiin jo aiemmin, että jos menen työkokeiluun, niin työkkäri puoltaa ensin vain 2-3kk sopparin tekemistä mitä itsekin haluaisin.

Älä mene noin pitkään orjuuteen. Minä olin kuukauden mittaisen työkokeilun. Sen jälkeen ilmoitin että viimeinen kerta. Sanoin ihan suoraan että otan vaikka karenssin mutta ilmaiseksi en mene enää töihin.

Vierailija
24/24 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valitat, työkokeilupaikasta sanotaan että olet surkea työntekijä, myöhästelet, varastelet ja haiset viinalta.

Mitäs sitten?

Maineesi on pilalla ja karenssi päällä.