Apua farkkujen paikkaamiseen!
On pillihousuni vähän ratkenneet.... sen verran vähän että voisin paikata itse (reiät vain noin sentin parin pituisia) mutta mistä saisin paikkakangasta kun mulla ei ole vanhojakaan farkkuja joista leikata? Mikä olisi oiva tukikangas ja mistä?
Kommentit (7)
Esim. Eurokankaasta voit ostan pienen palan farkkukangasta. Tai sitten voit ostaa kirpparilta, Kierrätyskeskuksesta tms. vanhat farkut ja leikata niistä.
Vierailija kirjoitti:
Esim. Eurokankaasta voit ostan pienen palan farkkukangasta. Tai sitten voit ostaa kirpparilta, Kierrätyskeskuksesta tms. vanhat farkut ja leikata niistä.
Kiitos mutta tilanne on nyt se, että en pääse sinne Eurokankaaseen kun nämä on mun ainoat housut! Ei ole hamettakaan. Eli mun pitäis nyt jostain taikoa täältä himasta se paikkakangas jotta pääsen taas kaupungille.... Voisko jostain vanhasta lakanasta leikata? Tai vaikka reikäisistä alushousuista? No se kangas ei taida olla kestävää...
Jos ajatus on laittaa paikkakangas farkkujen nurjalle puolelle tukikankaaksi, niin lakanakangas sopii siihen hyvin. Alushousuista tai T-paidasta leikattu paikka ei toimi yhtä hyvin, koska kangas on liian joustavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos mutta tilanne on nyt se, että en pääse sinne Eurokankaaseen kun nämä on mun ainoat housut! Ei ole hamettakaan. Eli mun pitäis nyt jostain taikoa täältä himasta se paikkakangas jotta pääsen taas kaupungille.... Voisko jostain vanhasta lakanasta leikata? Tai vaikka reikäisistä alushousuista? No se kangas ei taida olla kestävää...
Siis sulla ei ole kuin yhdet ainoat housut alaosan pukimeksi? Miten noin? Paikkaa nyt väliaikaisesti vaikka lakanakankaalla, ja hae kirpparilta uudet housut, ei ne paljon maksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sulla ei ole kuin yhdet ainoat housut alaosan pukimeksi? Miten noin? Paikkaa nyt väliaikaisesti vaikka lakanakankaalla, ja hae kirpparilta uudet housut, ei ne paljon maksa.
Näin on päässyt käymään kun ostin nämä juuri ja olivat kalliit, Tiger of Sweden. Luulin että näillä mennään ainakin vuosi, pari kuten yleensä mutta nämä ovat ihan sudet! Vyölenkki irtosi kanssa.
Kesällä kuljin sortseissa muttei nyt enää tietty pysty.
Hmmm pitäää mennä kaivamaan jos jotain kangasta löytyisi jostain.
Löysin vanhan mokkatakin vyön.... saa kelvata. Huh mitähän tästä tulee :) Ap
Ketään niksi-pirkkaa paikalla? Voisiko vaikka jostain vanhasta lakanasta leikata vai mistä saisin sen kankaan? Paikkakangasta en pääse mistään nyt ostamaan.