Netin kaikkien aikojen huuhaa sensaatio vai tosi sivu?
Onko sivu kaikkien aikojen netin huuhaa sivu vai onko siellä asiaa. Paljastuksia salaliitoista vapaamuurarit ja jesuiitat Kirkon rappio ja mädännäisyys Seksuaalisuuden rappio Eksytyksiä Analyysia ajankohtaisista aiheista ja ihmisistä Abortin eutanasian ja pedofilian tietoisku Aurinkomyrsky ja lopunajan katastrofaaliset ennustukset Islamin maailmanvalloitus Lähi-idän konfliktin taustat ja paljon muuta Onko tämä totta sensaatiota vai huuhaata? Onko kyseessä netin kaikkien aikojen hörhösivu?
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 09:28"][quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 09:22"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 09:18"]Lakkaa jorisemasta itseksesi! Todella naurettavaa.
[/quote]
Siinä taas yksi lammas mikä aivopesty. Kannattaa oikeasti joskus ajatella asioita ihan itsekin.
[/quote]
Mä nimenomaan ajattelen itse ja osaan myös soveltaa lähdekritiikkiä. Ei taida olla sattumaa, että noihin Paavolan höpöjuttuihin uskovat vain kaltaisesi kouluttamattomat ihmiset.
[/quote]
Ja sinä koulutettuna uskot vain mitä uutisissa sanotaan.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 11:44"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 09:28"][quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 09:22"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 09:18"]Lakkaa jorisemasta itseksesi! Todella naurettavaa.
[/quote]
Siinä taas yksi lammas mikä aivopesty. Kannattaa oikeasti joskus ajatella asioita ihan itsekin.
[/quote]
Mä nimenomaan ajattelen itse ja osaan myös soveltaa lähdekritiikkiä. Ei taida olla sattumaa, että noihin Paavolan höpöjuttuihin uskovat vain kaltaisesi kouluttamattomat ihmiset.
[/quote]
[/quote]
Selvittelepä nyt ensin, mitä tarkoittaa lähdekritiikki.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 11:58"][quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 11:44"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Selvittelepä nyt ensin, mitä tarkoittaa lähdekritiikki.
[/quote]
Kyllä minä nyt sen tiedän mitä se tarkoittaa. Ei kannata olla noin kapea katseinen.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 09:28"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 09:22"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Faktaa on se että THL.n huippukoulutetut lääkärit erehtyivät sikapiikistä ja hörhö oli oikeassa.
Mieti sitä?
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 09:28"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 09:22"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Faktaa on se että THL.n huippukoulutetut lääkärit erehtyivät sikapiikistä ja hörhö oli oikeassa.
Mieti sitä?
[/quote]
Niinpä.
Käyttekö Paavolan luona hoidattamassa sairautenne ja vaivanne vaiko kuitenkin niillä "epäpätevillä" lääkäreillä? Niinpä.
Harvinaisen selvää tekstiä lopunajoista ja ihmisten räävittömästä elämänmenosta. Valitettavasti kaikki eivät pysty katsomaan totuutta silmiin.
Mielisairaalassa syntyneitä ajatuksia kaikki. Liian moni uskoo.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 15:25"]Mielisairaalassa syntyneitä ajatuksia kaikki. Liian moni uskoo.[/quote]
Entäs jos ne onkin Totta? Ja miksi ei voisi olla?
http://www.kotipetripaavola.com/israelpalestiinakonflikti.html
Puhutteleva juttu. Pian räjähtää homma käsiin.
Palstaluulevainen herännyt talviuniltaan "keskustelemaan" itsensä kanssa.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 13:27"]
Onko kyseessä netin kaikkien aikojen hörhösivu?
[/quote]
On.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 13:57"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 13:27"]
Onko kyseessä netin kaikkien aikojen hörhösivu?
[/quote]
On.
[/quote]
Ehdottomasti ei ole.
Onkos tämä päivä räsäsen taiteilija nimi tämä paavola vai onkos niitä paljonkin pimahtaneita?