Emme halua maksaa etelän mafialle MILJARDEJA - rahoilla autettava nyt suomalaisia
Kommentit (26)
Etkö todellakaan tajua systeemiä, vai yritätkö olla nokkela?
Miksen mä saa tätä uusimpiin otsikoihin millään?
Nostakoot italiaanot eläkeikäänsä, kaatukoot heidän firmansa ja myykööt he heidän autonsa ja asuntonsa!
Vierailija kirjoitti:
Miksen mä saa tätä uusimpiin otsikoihin millään?
Vihdoin. Ei mennyt kuin 5 minuuttia...
Miettikää. Olisimme voineet ostaa ilmaiseksi jaettavilla rahoilla Guccin, Fiatin ja Ferrarin firmat!
Ketkä me?
Keille suomalaisille tätä apua pitäisi antaa? Sedu Koskiselle ja Henri Alenille?
Jos vaikka tavalliselle suomalaisille lääkäreitä, hammashoitoa, vanhusten hoitoa, mielenterveyshoitoa niillä rahoilla jotka nyt Sanna on lähettämässä etelään.
Kuule kun Suomesta ei ole lähtenyt eikä lähde lanttiakaan. Millä sinä ap perustelet tämän avauksesi? Mitkä miljardit? Kerro nyt selvästi!
Miksi valehtelet, ap? Onko totuudessa pysyminen sinulle vierasta?
Ja Nobelin rauhanpalkinto olisi pitänyt myöntää Trumpille! :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelet, ap? Onko totuudessa pysyminen sinulle vierasta?
Missä persu, siellä valhe, vilppi ja vasaramurha.
Vierailija kirjoitti:
Kuule kun Suomesta ei ole lähtenyt eikä lähde lanttiakaan. Millä sinä ap perustelet tämän avauksesi? Mitkä miljardit? Kerro nyt selvästi!
En tiedä, mutta noin käskettiin hokemaan eri ketjuissa koska Mestari.
Kiitos Sannan, ikinä ei Suomi pääse veloistaan, mutta kiva et italialaiset pääsee ajoissa eläkkeelle ja me raadetaan hautaan asti.
Miljardi on kyllä paljon rahaa. Huh huh. Isoista asioista kysymys tässä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Sannan, ikinä ei Suomi pääse veloistaan, mutta kiva et italialaiset pääsee ajoissa eläkkeelle ja me raadetaan hautaan asti.
Oletko harkinnut jotain työkokeilua kunnalla?
Mutku pojat pyysi niin mä annoin.
Neljä miljardia menee vuodessa pörssiyhtiöiden yritystukiin...
Up