Mies jäi kiinni pettämisestä, sopiva kosto?
Mieheni jäi kiinni pettämisestä. Hän ei tiedä vielä, että minä tiedän. Aluksi teki mieli räyhätä ja huutaa, vääntää niskat nurin kierolta paskiaiselta. Mutta nyt haluan tehdä makean koston. Millainen olisi hyvä kosto? Ei kiitos sellaisia, joissa minä petän häntä.
Kommentit (24)
Pissaa hänen hammasharjaan. Keksi sellaisia huomaamattomia kostojuttuja. Avaa vaikka hänen rakkaan vaatteensa saumat, niin että lopulta käytössä muuttuu isompi lankavana. Tee pieniä, huomaamattomia tuhoja. Jos sulla on hänestä alastomia kuvia, niin laita joihin odottamattomiin paikkoihin valokuvan hänestä, esimerkiksi auton istuimen väliin, niin, että takapenkkiläinen saattaa vahingossa saattaa saada sen käsiinsä. Tai vaikka salkkuun tai hänen takinsa taskuun tms.
Tärkeintä on, että hymyilet etkä näytä että ero harmittaisi :)
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 23:12"]
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 23:05"]
Hanki ADIS ja tartuta se mieheesi.
[/quote]
Minkä värinen tollanen ADIS on?
[/quote]
Niitä on erivärisiä. Kyseessä on tunnettu urheiluvälinemerkki. Mies on varmasti kauhuissaan, jos saa ton merkkiset verkkarit, joten kosto on täydellinen.
Hanki oma kämppä. Vie "kirpparille"(ts.uuteen kämppään) tavarasi pikkuhiljaa. Sitten voit hakea avioeroa ja mies saa postissa eropaperit.
Ala jättään jotain lappuja "Tiedän mitä teit viime torstaina" kummallisiin paikkoihin(autoon, lompakkoon, tyynyn alle, pyydä jotain miehen työpaikalta jättämään lappuja miehen työpöydälle, kahvikuppiin tms). Luo itselles anonyymi viikatemies-sähköposti ja lähetä sille jotain epämiellyttäviä viestejä petturuudesta. Mies alkaa luultavasti kokemaan ahdistusta ja tunnustaa itse.
Liimaa miehen selkään lappu tai kangas, jossa lukee isolla "vaimon pettäjä".