Lue keskustelun säännöt.
Voiko nelikymppinen aloittaa elämänsä alusta?
31.12.2013 |
Onko mahdollisuutta uuteen alkuun, ammatillisesti ja muutenkin? kerro onnistuneesta muutoksesta!
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tämä on kuin omasta kynästäni! Tosin itsellä se tilanne, että tämä osottautui todella vääräksi alaksi, luulin pitäväni ihmisistä, mutta tässä työssä huomasin, että ahdistun ihmisistä, ja haluan keskittyä asioihin enkä tunteisiin. Haluaisin edetä uralla ja ottaa haltuun uusia asioita, mutta olen loukussa, koska tällä kouluksella on paljon avoinna juuri niitä paikkoja, joihin en sovellu, mutta mitään pelkkää analyyttistä työtä ei juuri ole tarjolla. Ainoa ratkaisu, mithin itse olen päätynyt, on että pitäisi opiskella tyyliin insinööriksi, missä toivottavasti saisi töitä jossa saa keskittyä yksityiskohtiin ja asioihin ilman että ympärillä on koko ajan ihmisiä tarvitsemassa sinulta jotain.
Mutta sinulle! Nyt on ostajilla parempi tilanne asuntomarkkinoilla! Voit hiljalleen katsella vaihtoehtoja, nuo hinnat tuskin muutaman vuoteen lähtee nousuun, eli siinä olet vahvoilla! Ja lapsen suhteen sanoisin kuten aiemmat, että turhaan etsit (unelmien) kumppania, tee se lapsi itse nyt, ja puoliso löytyy kun löytyy jos löytyy, sen ehtii vaikka 80-vuotiaana sitten, mutta lasta ei.