Mies lähtee tänään ryyppäämään.. muita kohtalohtovereita?
Oli aiemmin miehen puolelta puhetta että oltaisiin käyty ystävien luona juhlimassa, mutta en oikein pitänyt ajatuksesta alunperinkään. Mielestäni joulut, uudetvuodet ym ovat perhejuhlia. Silloin ollaan perheen kanssa. Sairastuin mahatautiin ja olen vieläkin kipeänä, mies syyttää minua sairastumisesta ja sanoi että uusivuosi pilalla! Tänään aamulla ilmoitti että lähtee yksin juhliin. Minä jään yksin lapsen kanssa kotiin nukkumaan. On vielä niin pieni ettei ymmärrä rakettien päälle mitään.. Tauti paranemaan päin, ihan hyvin olisin voinut olla pihalla tai oltaisiin voitu autolla ajaa katsomaan raketteja.. Mutta en tietystikkään voi mennä mihinkään ihmisten lähelle, ettei tauti tartu koska en ole täysin terve :( Jotenkin ärsyttää kun mies juoksee vaan viinan perässä..
Kommentit (45)
Anna nyt hyvänen aika edes joskus miehen pitää hauskaa.
"juoksee vain viinan perässä" joopa joo.
Vierailija kirjoitti:
Miten mies perusteli päätöstään?
Sanoi että koska en voi ottaa áhŧeríiŋ tänään, niin aivan sama hänelle sitten ja lähtee ryyppäämään.
Ap
Voi herranen aika. Ero tulee ennen kuin lapsi ehtii kouluun, ellei ap pääse marttyyriasenteestaan eroon.
En mäkään kotiin jäävänä innostuisi. Voisin kuitenkin itse mennä jos tilanne olisi toisinpäin, joten eipä siitä auttaisi mäkättää. Eihän miehen tarvitse mököttää uutta vuotta vain siksi että toinen ei ole ihan täydessä terässä.