Tänään kaupat kiinni jo kello 18.00!
En olis ilman erillistä muistutusta lehdissä tiennyt, että tänään on niin tärkeä päivä. Minusta uudenvuoden aatto on yksi turhimmista juhlista mutta sallin sen vieton tietysti niille keitä se kiinnostaa mutta en olisi silti arvannut, että kaupatkin pannaan kiinni jo noin aikaisin vaikkei kyse ole tuon kummemmasta.
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 11:41"]
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 11:32"]
Miksi sinne kauppaan pitäisi sitten päästä vielä kuuden jälkeen? Eikö oikeasti pärjää kotoa löytyvillä aineksilla päivän tai pari?
[/quote]
Vaikka siksi, että pääsen töistä vasta kello 17.00 Mulla menee työmatkaan 45 min, joten mulla on vain 15 minuuttia aikaa käydä kaupassa!
Minusta tuollainen kauppojen liian aikaisin sulkeminen sorsii todellakin työssäkäyviä! Ja me sentään maksetaan teidän kaikkien kotiäippien eläminen.
[/quote]
Eikö se tavallaan kuitenkin suosi työssäkäyviä kaupan työntekijöitä?
Miksi sinne kauppaan pitäisi sitten päästä vielä kuuden jälkeen? Eikö oikeasti pärjää kotoa löytyvillä aineksilla päivän tai pari?
[/quote]
Vaikka siksi, että pääsen töistä vasta kello 17.00 Mulla menee työmatkaan 45 min, joten mulla on vain 15 minuuttia aikaa käydä kaupassa!
Minusta tuollainen kauppojen liian aikaisin sulkeminen sorsii todellakin työssäkäyviä! Ja me sentään maksetaan teidän kaikkien kotiäippien eläminen.
[/quote]
No, eilenkin pääsi kauppaan ja yllätys, yllätys, taas torstaina pääsee kauppaan.
Ei se kauppalistojen teko nyt niin kamalan vaikeaa ole, eilen olisi hyvin voinut ostaa kolmen päivän tavarat.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 11:54"]
[/quote]
[/quote]
No, eilenkin pääsi kauppaan ja yllätys, yllätys, taas torstaina pääsee kauppaan.
Ei se kauppalistojen teko nyt niin kamalan vaikeaa ole, eilen olisi hyvin voinut ostaa kolmen päivän tavarat.
[/quote]Osta itse kerralla kolmen päivän tavarat ja kuljeta ne kotiin kävellen.
Alle sadan neliön kaupat voivat pitää ovensa auki pitempään.