Kuka muistaa: Influenssa-aalto täytti Taysin ääriään myöten – potilaita siirretty käytäväpaikoille
Eihän tuosta ole kuin pari vuotta, mutta silti ihmisten suhteellisuudentaju koronan suhteen on täysin hukassa. Onhan tässä toisaalta ollut todella voimakasta propagandaa koronasta jo puoli vuotta, niin ei mikään ihme, jos se suhteellisuudentaju hämärtyy.
"Taysissa oli viikolla 9 eli viime viikolla 183 influenssapotilasta, kun edellisviikolla määrä oli 165.
Pirkanmaalla on ollut tehohoidossa reilusti yli 10 influenssaan sairastunutta ihmistä."
Kommentit (24)
Tämä on niin suuri vedätys koko korona. Hienoa jos vihdoin alkavat ihmisillä silmät aueta. Uskomatonta, miten hienosti tämä vedätys on ihmisiin tehonnut. Viimeistään nyt pitää huomata, että tauti ei ole sen kummempi kuin influenssa. Joo, toki jää keuhko-oireta yms. muutamille, mutta uskokaa nyt jo, että myöskään influenssa ei ole vaaraton tauti
Itse olin teho-osastolla influenssan takia muutama vuosi sitten. Toipuminen kesti kaiken kaikkiaan lähes vuoden, joten en kyllä koronaakaan halua. Otin opikseni, ja nykyisin kiinnitän huomiota hygieniaan, terveisiin elämäntapoihin, ja välttelen tautiaikoina ihmispaljoutta, pesen käsiä normaaliakin enemmän ja otan influenssarokotteen ilman mutinoita. Sinällään en ole siis elämääni kovasti koronan takia muuttanut, kun muutenkin olen varovainen tautien suhteen, oli tuo toipumisprosessi sen verran rankka. Tuntuu vain ihmisiltä unohtuvan että muutkin taudit voivat aiheuttaa ongelmia kuin korona.
valitettavasti muistan. sairastuin itsekin ja olin sairaalassa mutta eri paikassa ja sielläkin oli täyttä. selvisin mutta sairaalassa tuli selväksi että siellä kuoli potilaita samaan tautiin ja moni vietiin teholle.
Trump parani muutamassa päivässä. Voi viedä tavan kansalta uskoa siihen, että pitäisi olla täydessä paniikissa ja maskit päässä 24/7 tämän taudin vuoksi.