Mikä suurissa rinnoissa viehättää miehiä?
Tai on naisilla tavoite saada sellaiset? Yleensä isot rinnat ovat lihavilla naisilla tai sitten tekotissit hankitaan itsetunnon takia. Tai miellyttämään miehiä. Ehkei itselleni rinnat ole koskaan olleet kovin täkeät, ovat keskikokoa, kiinteät ja kolme lasta on niitten kautta ruokittu.Naisellisuus on muutakin kuin rintavarustusta ja ainakin näin urheilullisena naisena isot rinnat olisivat tiellä. Mies jos ehdottaisi minulle täytettä rintoihin, olisi todella loukkaava.
Kommentit (22)
SE ON NÄITÄ IHMISELÄMÄN SUURIA MYSTEEREITÄ - MIKSI NAISELLISUUS LIITTYY USEIN SUURIIN TISSEIHIN. MINUSTA MIEHENÄ SE ESTEETTISESTI VAIN SEKSIKÄSTÄ.
Eivät ne kaikkia miehiä viehätäkään. Ihan niin kuin muskelisonni ei ole kaikkien naisten ihanne. Mutta ne, joita isot rinnat ja lihakset kiehtovat, eivät usein tahdo millään uskoa, että meillä muilla tosiaan on erilainen maku.
Minkälainen nainen haluaa isontaa rintojaan? Tai mies haluaa naiselleen isot rinnat? Ellei nainen kelpaa omana itsenään, on ihan väärä mies valittuna.
Miksi naiset pitävät lihaksikkaasta kehostani? Miksi miehillä on tarve hankkia sellainen, miksi sitä ihaillaan?
Luulisin että miehet ja naisetkin kiinnittävät kaikkeen "hiemannormaalista poikkeavaan". Eli jos hoikalla naisella on todella isot rinnat se herättää huomiota. Toisaalta pulskemmilla naisilla on usein isot rinnat mutta ne eivät erotu samalla tavoin kokonaisuudesta.
Synnytyksen jälkeen kun maito nousi niin tuntui että sain hirveästi vilkaisuja miehiltäni rintoihini päin koska olivat niin suuret (vaikken niitä mitenkään tyrkylle tunkenut).
Seksikkäät, avonainen kaula-aukko kiihottaa suuririntaisella, jos vako näkyy, mukavat käsissä (eihän pieniä saa edes käsiin), pehmeät, naisen vartalo näyttää naiselliselta eikä poikamaiselta
Kannattaa nyt tietenkin muistaa se että silikonit eivät ole mitkään rinnat, ja harva mies kiihottuu oikeasti parin kumipallon puristelusta :D Sehän olisi samanlainen perversio kuin marketin muovipussista kiihottuminen!
Makuja on monia. Jotkut kiihottuu lateksista, alistamisesta, sääristä, sukkahousista tai vaikka käsistä. Toiset tissesistä, aidoista tai feikeistä. se ei ole muilta pois. Kukin tykätköön mistä tykkää.
Jos miehen lihakset tulevat työtä tekemällä, ihailen kyllä hänen vartaloaan. Salilla lihaksiaan kasvattava mies ei taas kiinnosta lainkaan. Henkiset ominaisuudet kyllä merkkaavat lisäksi hyvin paljon. Salilla treenaava mies (tai nainen) on yleensä itsekeskeinen ja haluaa ihailua osakseen.
Miten naisen luonnolliset rinnat ja miehen muokattu vartalo liittyvät toisiinsa?
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 08:39"]
Miksi naiset pitävät lihaksikkaasta kehostani? Miksi miehillä on tarve hankkia sellainen, miksi sitä ihaillaan?
[/quote]
Kyse on varmaan biologiasta. Suurehko rintavarustus viestii miehelle kyvystä ruokkia lapset ja - olipa siinä mitään järkeä tai ei - kyvystä toteuttaa itsensä ja miehen seksuaaliset tarpeet. Miesten mieltymysten kirjo on kuitenkin valtava. Toiset tykkäävät enemmän pienirintaisista. Nyrkkisääntö on, että miestä viehättävät naisen rinnat, olivatpa ne minkä kokoiset tahansa. Kannattaa etsiä mies, joka tuntee vetoa juuri sinuun. Tarjonnasta tuskin on pulaa.
Minulla on silikonirinnat. Ennen niitä ei rintoja ollut ollenkaan. Täysin suora rintakehä vain (vaikka en tosiaankaan ollut mikään luuranko). Aluksi olivat kovat, todella kovat. Vieläkin varmasti kovemmat kuin luomut (en tiedä, en ole koskaan kokeillut luomuja), mutta näyttävät hyvältä, ainakin omasta mielestäni ja se on minulle tärkeintä. Myös mieheni pitää rinnoistani erittäin paljon (silikonirinnat ottaessani emme vielä olleet yhdessä ja kun tutustuimme, niin kesti kauan, ennen kuin mieheni sai tietää rinnoistani).
Ainakaan vaatteet päällä rintojani ei uskoisi silikoneiksi, sillä ne on pienet ja sopusuhdassa kroppani kanssa. Miksi sitten otin ne? Koin vain jonkin asian puuttuvan. Otin sen liian raskaasti, että minulle ei koskaan kasvanut minkäänlaisia rintoja. Huonon itsetunnon vuoksi ehkä, en tiedä. Vaikka olin tuolloin rintani ottaessa nuori ja epävarmempi, tekisin silti saman uudestaan milloin vain. Pidän rinnoistani ja olen erittäin iloinen, että minulla oli mahdollisuus ne hankkia.
Kerroin nyt tämän, sillä välillä tunnen jonkunlaisen piston siitä, kun muut tuomitsevat silikonirinnat ja niiden ottajat. Varsinaisesti tämä ei kuulu tähän ketjuun, sillä rintani eivät ole isot (b-kuppi) ja kukaan, joka ei tietäisi rinnoistani, tuskin arvaisi niiden olevan silikonit. Eivät kaikki hanki ilmapallon kokoisia silikoneja.
Ehkä olen liian turhamainen, mutta kyllä tunnen oloni normaalimmaksi rintojeni kanssa, kuin ilman. Jos menettäisin hiukseni jostain syystä tai hiuksia ei olisi koskaan kasvanutkaan, käyttäisin tuolloin varmasti peruukkia, koen tämän asian vähän samanlaiseksi. Anteeksi OT, jatkakaa!
Itse heteronaisena pidän isoista rinnoista ja katselen niitä mielellään ja jopa kiihotunkin niistä rsim. fantasioissani. Jaa-a tiedä sitten mistä se johtuu, olen kyllä aika seksuaalinen ihminen..
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 08:49"]
Jos miehen lihakset tulevat työtä tekemällä, ihailen kyllä hänen vartaloaan. Salilla lihaksiaan kasvattava mies ei taas kiinnosta lainkaan. Henkiset ominaisuudet kyllä merkkaavat lisäksi hyvin paljon. Salilla treenaava mies (tai nainen) on yleensä itsekeskeinen ja haluaa ihailua osakseen.
Miten naisen luonnolliset rinnat ja miehen muokattu vartalo liittyvät toisiinsa?
[/quote]
[/quote]
Etkö sinä tiedä, miten ne liittyy toisiinsa?
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 10:02"]
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 08:49"]
[/quote]
[/quote]
Etkö sinä tiedä, miten ne liittyy toisiinsa?
[/quote] Voi kun teillä on kiva arvausleikki meneillään.
Siitä jäi tämä pois:
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 09:42"]
Minulla on silikonirinnat. Ennen niitä ei rintoja ollut ollenkaan. Täysin suora rintakehä vain (vaikka en tosiaankaan ollut mikään luuranko). Aluksi olivat kovat, todella kovat. Vieläkin varmasti kovemmat kuin luomut (en tiedä, en ole koskaan kokeillut luomuja), mutta näyttävät hyvältä, ainakin omasta mielestäni ja se on minulle tärkeintä. Myös mieheni pitää rinnoistani erittäin paljon (silikonirinnat ottaessani emme vielä olleet yhdessä ja kun tutustuimme, niin kesti kauan, ennen kuin mieheni sai tietää rinnoistani).
Ainakaan vaatteet päällä rintojani ei uskoisi silikoneiksi, sillä ne on pienet ja sopusuhdassa kroppani kanssa. Miksi sitten otin ne? Koin vain jonkin asian puuttuvan. Otin sen liian raskaasti, että minulle ei koskaan kasvanut minkäänlaisia rintoja. Huonon itsetunnon vuoksi ehkä, en tiedä. Vaikka olin tuolloin rintani ottaessa nuori ja epävarmempi, tekisin silti saman uudestaan milloin vain. Pidän rinnoistani ja olen erittäin iloinen, että minulla oli mahdollisuus ne hankkia.
Kerroin nyt tämän, sillä välillä tunnen jonkunlaisen piston siitä, kun muut tuomitsevat silikonirinnat ja niiden ottajat. Varsinaisesti tämä ei kuulu tähän ketjuun, sillä rintani eivät ole isot (b-kuppi) ja kukaan, joka ei tietäisi rinnoistani, tuskin arvaisi niiden olevan silikonit. Eivät kaikki hanki ilmapallon kokoisia silikoneja.
Ehkä olen liian turhamainen, mutta kyllä tunnen oloni normaalimmaksi rintojeni kanssa, kuin ilman. Jos menettäisin hiukseni jostain syystä tai hiuksia ei olisi koskaan kasvanutkaan, käyttäisin tuolloin varmasti peruukkia, koen tämän asian vähän samanlaiseksi. Anteeksi OT, jatkakaa!
[/quote]
Kuin minun kirjoittama teksti. Tällä ollut 13v silikonit kokoa pieni C ja sopusuhtaiset ovat tiskukat vartalooni.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 10:10"]
Siitä jäi tämä pois:
[/quote]
Eivät mitenkään. Kysymyshän oli, miksi naiset pitävät lihaksikkaasta vartalosta?
Anteeksia kauhiasti ap minun isoista rinnoistani, jotka olen geeneissäni saanut hoikkaan varteeni. Kyllä, ovat haitaksi jos harrastan juoksua, mutta hiihtäessä tulevat oivasti siinä mukana, eivätkä haittaa.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 10:27"]
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 10:10"]
Siitä jäi tämä pois:
[/quote]
Eivät mitenkään. Kysymyshän oli, miksi naiset pitävät lihaksikkaasta vartalosta?
[/quote]
Ja ap jatkoi vielä että tai miksi naisilla on tavoite hankkia sellaiset. Kysyin siis ihan samaa vastakkaisesta näkökulmasta.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 22:56"]
Jokainen on varmaan nähnyt Janina Frostellin erittäin kauniit ja seksikkäät rinnat, koosta puhumattakaan. Janinan seksikkyyshän perustuukin aika pitkälle noihin suuriin rintoihin, toki Janina on muutenkin todella kaunis nainen. Mutta toki pinemmätkin rinnat voivat usein olla erittäin seksikkäät ja kiihottavat. Esim. Jennifer Lopezilla on uskomattoman söpöt rinnat! Mitä tulee Marilyn Monroen rintoihin, niin ne on ehkä laikkein kauneimmat ja seksikkäimmät mitä koskaan olen nähnyt.
[/quote]
hei taas janina-fani!