John Lennon
Tänään 9.10 John Lennonin kuolemasta 40 vuotta.Missä olit , kun kuulit uutisen?
Kommentit (15)
Taisin olla jossain syöttötuolissa niihin aikoihin.
Istuin radion ääressä ja itkin.
Olin 25 v.
Olin noin 1,5 vuotias eli kuljin vaipoissa taputtelemassa kakkaa parkettiin tietämöttä joka on John Lennon.
Ei kuolemasta ole tänään 40 vuotta, vaan syntymästä 80 vuotta.
John Lennon kuoli 8.12.1980.
Olin 2-vuotias, joten touhusin varmaan jotain sen ikäisen juttuja autuaan tietämättömänä tästä tapahtumasta.
Lennonin kappaleen ”Imagine” sanoja on pidetty hienoina, mutta nehän ovat tosiasiassa vastenmielistä globalistista propagandaa. ”Kuvittele että ei olisi maita” eli rajat auki jne. Nythän se on jo nähty länsimaissa, mitä tuosta seuraa.
John Lennon ol säälittävä naistenhakkooja hippiuatteesta huolimahta. Ois tullu tänne Savvoon, niin ois saaanunna kunnolla rankaäijiltä turpoon.
Tiettävästi Lennon oli ylimielinen ja ikävä ihminen. Ainakaan Little Richard ei kertomansa mukaan yhtään tykännyt.
John otti lennon ja Cash otti bussin ja Sunna koski ja Riikka alkoi purra. Nimittäin.
Eihän se mikään ihana ihminen ollut.
Olohuoneen lattialla hakkamassa rumpuja.
Lennon on perseestä. Suurien ikäluokkien ja Jake Ahne Nymanin suosikki. jn ei ymmärrä lopettaa ylellä
Lennon on niitä väärinymmärretyimpiä muusikoita mitä ollut on ,todellisuudessa vihasi kaikkea ja kaikkia muita paitsi itseään ja omaa ns.humanistista julkikuvaansa.Odotan tuleeko sitä päivää kun nämä Böötles-kulttilaisetkin myöntävät että suuri profeetta olikin täys paskiainen,epäilen kyllä.
Turha ukkeli. Jamppa Tuominen kovempi jätkä.