P.S. I love fashionin blogikirppis
Olenko ainoa jota kummastuttaa Lindan blogikirppiksellä myymät tuotteet? Lähinnä siis se, kuinka myynnissä on tuotteita, jotka vielä hyvin vähän aikaa sitten olivat aivan hänen suosikkejaan? Viime kerralla Homies-paita ja Paris-neule, nyt mustat kiilakorkotennarit.
Kommentit (91)
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:10"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 17:37"]
Ja taas ne YSL:n stripparikorkkarit myynnissä. Ei mene kaupaksi ei.
[/quote]
No ei kyllä ihme! Kuka hullu muka maksaisi noista yli 50 €?
[/quote]
Bloggaaja itse maksoi 800 euroa, jalassa ei nuo ole olleet kertaakaan. Insane.
[/quote]
Olisipa mun kokoa. Ostaisin käyttämättömät 800 euron kengät alle satasella ihan saman tien. Paljonko muuten pyytää niistä nyt?
[/quote]
400 euroa on hp.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:12"]
YSL clutch on mielestäni todella kiva mutta aika hurja hintapyyntö käytetystä laukusta. Eka harmaa takki on myös kiva, mutta korkea hintapyyntö tuntemattomasta (minulle) merkistä.
[/quote]
Eikö tuo YSL clutch ole uutena jotain tonnin luokkaa?
Uskaltaisitteko muuten ostaa kameran linssiä käytettynä?
[/quote]
Miksei? kamerakaupoissakin on second hand -osastoja.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:10"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 17:37"] Ja taas ne YSL:n stripparikorkkarit myynnissä. Ei mene kaupaksi ei. [/quote]
No ei kyllä ihme! Kuka hullu muka maksaisi noista yli 50 €? [/quote] Bloggaaja itse maksoi 800 euroa, jalassa ei nuo ole olleet kertaakaan. Insane. [/quote] Olisipa mun kokoa. Ostaisin käyttämättömät 800 euron kengät alle satasella ihan saman tien. Paljonko muuten pyytää niistä nyt?
[/quote]
Olisinpa kohdannut sinut, kun huutiksessa yritin myydä... (en juuri noita kenkiä tosin)
Ei KENELLEKÄÄN kelvannut. Kahdet vajaa vuoden vanhat kengät, huippumerkkiä. Lopulta alensin hinnan 50 euroon, ja sitten tajusin, etteivät varmaan mene sittenkään kaupaksi kun ihmiset epäilevät liian halpoja feikeiksi. Saamari.
Pitänee ruveta bloggaajaksi!
[/quote]
Millaisia kenkiä myit? Kyllä mulla aina stripparikoroille on käyttöä.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:10"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 17:37"]
Ja taas ne YSL:n stripparikorkkarit myynnissä. Ei mene kaupaksi ei.
[/quote]
No ei kyllä ihme! Kuka hullu muka maksaisi noista yli 50 €?
[/quote]
Bloggaaja itse maksoi 800 euroa, jalassa ei nuo ole olleet kertaakaan. Insane.
[/quote]
Olisipa mun kokoa. Ostaisin käyttämättömät 800 euron kengät alle satasella ihan saman tien. Paljonko muuten pyytää niistä nyt?
[/quote]
400 euroa on hp.
[/quote]
Okei ihan helvetin kalliit. Mutta toisaalta käyttämättömät... Ei silti näytä menevän kaupaksi. Eikö sielä silloin hehkuttanut että on kuolannut noita kenkiä ja vihdoin tuli aleen? Ja sitten ikinä ei käyttänytkään n
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:12"]
YSL clutch on mielestäni todella kiva mutta aika hurja hintapyyntö käytetystä laukusta. Eka harmaa takki on myös kiva, mutta korkea hintapyyntö tuntemattomasta (minulle) merkistä.
[/quote]
[/quote
En tuosta tupsuversiosta tiedä mutta perus Belle du jour clutchit nahkaisena on uutena noin 600€.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:33"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:12"] YSL clutch on mielestäni todella kiva mutta aika hurja hintapyyntö käytetystä laukusta. Eka harmaa takki on myös kiva, mutta korkea hintapyyntö tuntemattomasta (minulle) merkistä. [/quote] Eikö tuo YSL clutch ole uutena jotain tonnin luokkaa? Uskaltaisitteko muuten ostaa kameran linssiä käytettynä? [/quote En tuosta tupsuversiosta tiedä mutta perus Belle du jour clutchit nahkaisena on uutena noin 600€.
[/quote]
Aah, okei. Muistan nähneeni jonkin tupsu-clutchin YSL:n nettisivuilla n. 1500 dollarin hintaan. Ehkä muistan väärin, onhan se hurja hinta pikkulaukusta.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:33"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:12"]
[/quote]
[/quote
En tuosta tupsuversiosta tiedä mutta perus Belle du jour clutchit nahkaisena on uutena noin 600€.
[/quote]
Belle ju jouria ei valmisteta enaa. Perus-clutchit ovat 795 euroa.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:30"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:10"] [quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 17:37"] Ja taas ne YSL:n stripparikorkkarit myynnissä. Ei mene kaupaksi ei. [/quote]
No ei kyllä ihme! Kuka hullu muka maksaisi noista yli 50 €? [/quote] Bloggaaja itse maksoi 800 euroa, jalassa ei nuo ole olleet kertaakaan. Insane. [/quote] Olisipa mun kokoa. Ostaisin käyttämättömät 800 euron kengät alle satasella ihan saman tien. Paljonko muuten pyytää niistä nyt? [/quote] Olisinpa kohdannut sinut, kun huutiksessa yritin myydä... (en juuri noita kenkiä tosin) Ei KENELLEKÄÄN kelvannut. Kahdet vajaa vuoden vanhat kengät, huippumerkkiä. Lopulta alensin hinnan 50 euroon, ja sitten tajusin, etteivät varmaan mene sittenkään kaupaksi kun ihmiset epäilevät liian halpoja feikeiksi. Saamari. Pitänee ruveta bloggaajaksi! [/quote] Millaisia kenkiä myit? Kyllä mulla aina stripparikoroille on käyttöä.
[/quote]
No toiset oli kyllä vähän erikoiset platform-sandaalit, kai niitä stripparikoroiksikin voisi sanoa, jos on vähän avant garde -strippari :D Viktor & Rolf oli merkki. Marnin kengät ja Stella McCartneyt taisin saada kaverille myydyksi, mutta en ole vielä ihan varma.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:36"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:12"] YSL clutch on mielestäni todella kiva mutta aika hurja hintapyyntö käytetystä laukusta. Eka harmaa takki on myös kiva, mutta korkea hintapyyntö tuntemattomasta (minulle) merkistä. [/quote] Eikö tuo YSL clutch ole uutena jotain tonnin luokkaa? Uskaltaisitteko muuten ostaa kameran linssiä käytettynä? [/quote En tuosta tupsuversiosta tiedä mutta perus Belle du jour clutchit nahkaisena on uutena noin 600€.
[/quote]
Aah, okei. Muistan nähneeni jonkin tupsu-clutchin YSL:n nettisivuilla n. 1500 dollarin hintaan. Ehkä muistan väärin, onhan se hurja hinta pikkulaukusta.
[/quote]
En nyt tuota mokkaista löydä, mutta 1300€ näyttäisi olevan nahkaisen tupsuclutchin hinta. Melkein tekisi mieli ostaa tuo käytettynä. Mitä olette mieltä?
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:36"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:33"]
[/quote]
[/quote]
Se ketjullinen on kalliimpi, YSL:n sivuilla on kaikki hinnat. Noita kenkia myytiin 300 eurolla alessa mutta ne ovat jo niin passe, ettei kukaan niita jalkaansa laita.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:03"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 17:37"] Ja taas ne YSL:n stripparikorkkarit myynnissä. Ei mene kaupaksi ei. [/quote]
No ei kyllä ihme! Kuka hullu muka maksaisi noista yli 50 €? [/quote] Bloggaaja itse maksoi 800 euroa, jalassa ei nuo ole olleet kertaakaan. Insane.
[/quote]Mihin ne kaikki sadat vaatteet ja muu rihkama oikein häviää kun ei bloggaajan vaatekomeroon ainakaan, joka on säälittävän pieni. Ihmetyttää lisäksi miten ihmiset syytävät sen enempää harkitsematta satoja euroja kamoihin joiden alkuperästä ei ole tietoa. Tiedoksi muuten kaikille, että jokaisesta kaupungista löytyy feikkitori josta saa aidon näköistä tavaraa parilla kympillä. Ne ovat sitä "ostin lontoolaiselta tytöltä, ei ole kuitteja aitoustodistuksista puhumattakaan" ihmetellä täytyy miten naiveja nuo joittenkin bloggaajien fanit todella ovat.
Keltaisen Vuiskan hintapyyntö on itseasiassa aika kohtuullinen. Ihmetyttää kyllä, onko nämä täysin hutiostoksia, vai mikä on kun myydään melkein samantien pois, ei ole tainnut edes kunnolla blogissa näkyä.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:40"]
[/quote]
[/quote]
En nyt tuota mokkaista löydä, mutta 1300€ näyttäisi olevan nahkaisen tupsuclutchin hinta. Melkein tekisi mieli ostaa tuo käytettynä. Mitä olette mieltä?
[/quote]
YSLn sivuilla nahkatupsuclutch 1190€ näköjään.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:40"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Oletan että alapeukku ylempään kommenttiini tarkoittaa, että ei kannata ostaa? Tarvitsen AV-raadin luvan ennen ostopäätöksen tekoa.
Clutchin osti alesta, kertoi aikoinaan blogissa. Tuskin maksoi silloin kovin suurta summaa siis.
Takit ja keltainen LV myyty. Kukahan hullu maksoi ylihintaa siitäkin... jonkun teinin joululahjarahat meni Lindalle.
Luulen että ISO osa näistä on ostettu lahjakorteilla. Näin Linda muuttaa lahjakortit käteiseksi.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 00:16"]
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 00:01"]
Ihmettelin ihan samaa. Varsinkin se Hermes-rannekoru! Sehän on jo niin kalliskin, ettei ole niin sopulituote.
[/quote]
Varmaan siksi koska sellainen ei pysy kovin siistinä pitkään kun se H-kirjain naarmuuntuu ruman näköiseksi, etenkin kullan värisessä (kokemusta on, annoin siskolle sellaisen). Oliko hänellä hopeinen vai kultainen H-rannekoru?
[/quote]
Minulla on musta-kultainen, naarmuinen sekin kultainen H siinä.
Kaverillani on kelta-hopeinen joka vanhempi kuin omani ja saman verran käytetty mutta siinä hopeisessa H:ssa ei näy naarmut yhtä hyvin.
Aivan helvetin noloa!! Kuten myös yleensäkin nuo vääntelehtimistä aiheuttavat ylisanat lähes joka ikiseen asiaan liittyen muutenkin! Kuka perkele siten tosielämässä käyttäytyy: kaikki olemattomimmatkin kamat ovat rakkaustavaroita, tavallista kaverityttöä lääpitään ja rrrrakastetaan niiiin rajattomasti ymymym, ylistystyperyyksien lista on loputon. Näiden bloggaajien jotka siten kirjoittelevat oikeiden läheisten ja perheenjäsenten luulis kierivän luolaan häpeästä. Moinen hysteerinen hypetys vaikuttaa ei-kovin-tasapainoisen ihmisen riehunnalta. Varsinkin kun sama ihminen tai tavara on poistolistalla parin viikon kuluttua...
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:12"]
[/quote]