Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

addressi ilotulitteiden kieltämiseksi yksityishenkilöiltä

Vierailija
30.12.2013 |

http://www.adressit.com/ilotulitteet-pois-kaupoista

allekirjoitin. Olen aivan kypsä tuohon pelleilyyn jota ei valvota mitenkään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Voi VIDEO!!! Isoveli valvoo.

Vierailija
2/11 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Voi VIDEO!!! Isoveli valvoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Kielletään samalla yksityisautoilu kun pieni osa pelleilee eikä ajattele muita

Vierailija
4/11 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on räjähtänyt käsistä. Valitettavasti muutaman tollon takia olen itse valmis kieltämään kaikilta. Tunnen tapauksen, missä lopputulos oli erittäin ikävä sivullisen ampuman raketin vuoksi. En halua kertoa yksityiskohtia, mutta monen elämä on sählärien takia pilalla. Itse olen myös kerran saanut nippa nappa väistettyä kun olin menossa katsomaan ilotulista, joku viritys kaatui. En ole uskaltanutkaan enää mennä ulos sitä katsomaan. 

Vierailija
5/11 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 22:06"]

Se on räjähtänyt käsistä. Valitettavasti muutaman tollon takia olen itse valmis kieltämään kaikilta. Tunnen tapauksen, missä lopputulos oli erittäin ikävä sivullisen ampuman raketin vuoksi. En halua kertoa yksityiskohtia, mutta monen elämä on sählärien takia pilalla. Itse olen myös kerran saanut nippa nappa väistettyä kun olin menossa katsomaan ilotulista, joku viritys kaatui. En ole uskaltanutkaan enää mennä ulos sitä katsomaan. 

[/quote]

Kumma, kun niin monella on aina ensimmäisenä ajatuksena kieltää jokin asia kaikilta muutaman tollon vuoksi. Varsinkin kun ne tollot jatkavat yleensä samaan malliin kuin ennenkin kielloista välittämättä ja kunnon ihmiset sitten kärsivät vain rajoituksista.

Vierailija
6/11 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 22:06"]

[/quote]

Kumma, kun niin monella on aina ensimmäisenä ajatuksena kieltää jokin asia kaikilta muutaman tollon vuoksi. Varsinkin kun ne tollot jatkavat yleensä samaan malliin kuin ennenkin kielloista välittämättä ja kunnon ihmiset sitten kärsivät vain rajoituksista.

[/quote]

Nimenomaan, ette rajoittaisi kielloilla heitä ollenkaan vaan tavallisia vastuullisia käyttäjiä.

Kiva syrjäseuduilla asuvien olisi lähteä kaupunkiin katsomaan raketit tai muuten ei niitä lainkaan näkisi.

Vierailija
7/11 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös netinkäyttö pitäisi palauttaa siihen mitä se oli. Vain yliopiston verkon kautta rajoitetusti yksityisiä ihmisiä ja muuten interwebz olkoon yliopistoin ja armeijain verkko.

Vierailija
8/11 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 22:18"]Myös netinkäyttö pitäisi palauttaa siihen mitä se oli. Vain yliopiston verkon kautta rajoitetusti yksityisiä ihmisiä ja muuten interwebz olkoon yliopistoin ja armeijain verkko.

[/quote]

Ja alkoholi rajoitetusti.

Vierailija
9/11 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa kaupungissa on paukuttelu keskustassa rajoitettu ja hyvä niin. Syrjäseudulla se ei kyllä minua haittaa. Jos joku pöläyttää oman navettansa tuleen, niin tehkööt sen (jos navetta on tyhjä, lehmien ei tartte kärsiä).

Minä saatan rueta huoletta nukkumaan vaikka klo 10 uuden vuoden aattona, jos väsyttää. Minulle ei ole mitenkään tärkeää nähdä ilotulitusta. 

Vierailija
10/11 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 22:18"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 22:06"]

[/quote]

[/quote]

Nimenomaan, ette rajoittaisi kielloilla heitä ollenkaan vaan tavallisia vastuullisia käyttäjiä.

Kiva syrjäseuduilla asuvien olisi lähteä kaupunkiin katsomaan raketit tai muuten ei niitä lainkaan näkisi.

[/quote]

Syrjäseuduilla ei olla ajokunnossa? Ei ne rakettien katsomiset mitään perustuslaillisia oikeuksia ole. Kiittäkää onneanne jos teidän kulmia ei sotketa skumppapullojen lasilla, yrjöllä tai rakettijätteellä. Niin, ja sillä melulla joka on jo alkanut ja jatkuu varmaan loppiaiseen. 

Vierailija
11/11 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Allekirjoitin. Olen kirjoittanut tästä myös kansanedustajalleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan