Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Horoskooppitietäjiä paikalla?

Vierailija
30.12.2013 |

Oon tajuttoman ihastunut yhteen mieheen! Oon kuin pikkutyttö ja etsin merkkejä siitä, onko meidät tarkoitettu yhteen. Kaikki tuntuu niin hyvältä ja oikealta tän miehen kanssa! Ymmärretään toisiamme todella hyvin. Mies vielä kuitenkin vähän epäröi seuraavaa askelta eli ihan oikeaa julkista seurustelua, uskoisin kyseen olevan lievästä sitoutumiskammosta...

Olen kalat ja mies rapu. Yhdistelmän pitäisi kai toimia? Tää on höpsöä, mutta musta tuntuu, että tää meidän juttu on tähtiin kirjoitettu! Onko paikalla horoskooppien asiantuntijoita, jotka vois vaihvistaa mun fiilikset? Tää tuntuu tosi ainutlaatuiselta!!! Aivan ihanalta :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkkä aurinkomerkki kaikkea kerro, tarvittaisiin enemmän tietoa., sorry.

Vierailija
2/7 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 19:33"]

Oon tajuttoman ihastunut yhteen mieheen! Oon kuin pikkutyttö ja etsin merkkejä siitä, onko meidät tarkoitettu yhteen. Kaikki tuntuu niin hyvältä ja oikealta tän miehen kanssa! Ymmärretään toisiamme todella hyvin. Mies vielä kuitenkin vähän epäröi seuraavaa askelta eli ihan oikeaa julkista seurustelua, uskoisin kyseen olevan lievästä sitoutumiskammosta...

Olen kalat ja mies rapu. Yhdistelmän pitäisi kai toimia? Tää on höpsöä, mutta musta tuntuu, että tää meidän juttu on tähtiin kirjoitettu! Onko paikalla horoskooppien asiantuntijoita, jotka vois vaihvistaa mun fiilikset? Tää tuntuu tosi ainutlaatuiselta!!! Aivan ihanalta :)

[/quote]

Lukaisepa mtv 3 sivuilta horoskoopeista. Sieltä ainakin löytyy jokaisesta horoskoopista luonneanalyysi ja merkkien yhteensopivuudet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astro.fi sivustolla on rakkausmittari. Se huomioi yhteensopivuuden useiden planeettojen osalta. Mielestäni on osunut, ainakin yhden kanssa :)

Vierailija
4/7 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin tää astro tuntuu tosi viihdyttävältä :) Kiitos vinkistä! Ap

Vierailija
5/7 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sopii! Kummatkin herkkiä ja romanttisia merkkejä.

Vierailija
6/7 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkäuskoisille tiedoksi, että horoskoopit ovat humpuukia kuten homeopatia ja ennustaminen. Aikuinen tervejärkinen ei usko niihin.

Vierailija
7/7 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosikko!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi