Lisäät Facebook sivullesi postauksen mutta kukaan ei reagoi. Onko käynyt koskaan niin.
Kommentit (19)
On, mutta en oo välittänyt, jotain ihan perus postauksia tai itseä kiinnostavan ohjelman tai artikkelin jako...
Deletoituani tilin tapasin jonkun noista 3v myöhemmin, olivat kuulemma muka kaivanneet. Höpönlöpöä. Taas 2v sitten tuosta tapaamisesta. Noi "kaverit" on niin turhia.
Lemmikki- ja luontokuviin tulee kymmeniä tykkäyksiä. Sitten kun jaan juurikin jonkun artikkelin ja muun itseäni kovasti kiinnostavan asian, kukaan ei tykkää eikä kommentoi. Olen yrittänyt noilla postauksilla selvittää onko kavereissa hengenheimolaisia tiettyjen asioiden suhteen, mutta ei taida olla. Ja siis ihan tavallisista asioista kyse, esim. musiikki.
Vierailija kirjoitti:
Voiko kaikkia kuvia tykätä? Jokin asetukset toiminto?
Ei voi. Ihan itse pitää sieltä klikata joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko kaikkia kuvia tykätä? Jokin asetukset toiminto?
Ei voi. Ihan itse pitää sieltä klikata joka kerta.
?
Muistaakseni ei ole käynyt, koska tietyt sukulaiset tykkäävät aina. Ilman kommentteja on jäänyt monikin postaus. Parempi sekin kuin liuta tyhjänpäiväisiä kommentteja: "ihana!", "ootpa kaunis!", "hyvä kuva!" jne.
Facebook ei anna näkyvyyttä sellasille postauksille, jotka se luokittelee tylsiksi vai mikä nyt kriteeri lieneekään. Siis se sinun linkkaamasi uutisotsikko tai musiikkikappale ei edes näy kaikille kavereillesi, ennenkuin siinä on riittävä määrä tykkäyksiä tai kommentteja. Kavereiden pitäisi siis tulla profiiliisi käymään, että voisi nähdä mitä olet jakanut. PAITSI jos kaverilla on sellainen asetus, että juuri sinun joka ikinen postaus tulee hänelle. Minulla on yksi sellainen kaveri, ja usein näissä ns. tylsissä postauksissa on vain hänen tykkäyksensä.
Nyhveröt eivät uskalla reagoida muuhun kuin taatusti turvalliseen. V-tuttaa tuollaiset ilmanaikuiset nössöt.
Joo kyllä on ja huomannut myöhemmin, että näkyvyys on ollut vain minulle.
Komppaan myös 11 kirjoittajaa. Kaikille ei ne näy tai näkyy joskus päivien päästä.
Vierailija kirjoitti:
On, mutta en oo välittänyt, jotain ihan perus postauksia tai itseä kiinnostavan ohjelman tai artikkelin jako...
Sama. Jotkut julkaisut on sellaisia joihin en lähtökohtaisesti odota reaktioita. Joku infopläjäys tms.
Facebookissa mulla ei käy noin, mutta instassa käy :'DDD Eikä se haittaa, koska en muutenkaan instaasta välitä :D:D
Ihan varmaan on ollut vuosien varrella sellaisia postauksia, mitä sitten?
Joo, kun laitoin monen sinkkuvuoden jälkeen, että seurustelun. Tuntuu todella pahalta.