Miehet ja potenssi/elämäntavat
Olen itsekkin mies. Olen meinannut saada turpaan kommenteistani, valitetaan kuinka huonosti stondaa. Otetaan jotain ...tun viegraa, eikä mietitä omia elämäntapoja.
-Tupakointi
- Alkoholi
- Verenpaineet
- Ikäväkyllä myös lääkkeet/joita joudun itsekkin ottamaan JNE
- Totuttelu viegraan. Tässähän näitä aluks, palautetta kaivataan.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Myös nainen voi kuulemma tuhota stondiksen.
Voi todella monellakin tapaa. Millä tahansa henkisellä väkivallalla stondis katoaa. Nalkutus ja systemaattinen torjuminen vaikuttaa ainaki mulla potenssiin niin, että kyseisen naisen kanssa ei enää nouse, vaikka kuinka koittaisi. Ongelma lienee henkisellä puolella siten, että mun on pakko kunnioittaa sitä jonka kanssa harrastan seksiä. Kunnioitus on helppo menettää, mutta tosi hankala saada takasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä hävisi erektio teini-ikäisenä tehdyn leikkauksen takia. Saan kyllä siemensyöksyn omin käsin, mutta niin jäykäksi se ei tule, että voisi työntyä naiseen. Seurustelusuhteet kaatuvat aina seksin puutteeseen. Ei ole vielä sellaista tyttöä löytynyt, joka jaksaisi seksitöntä parisuhdetta paria kuukautta pidempään. Nyt on taas alkanut uusi suhde, enkä tiedä pitäisikö heti kertoa, että seksi ei sitten onnistu, vai vetkuttelisko taas niin kauan että se tulee taas ajankohtaiseksi.
Seksin puutteeseen? Mutta, onhan seksiä muutakin kuin yhdyntä! Voithan hyvin tyydyttää naisesi käsin, suulla tai käyttää seksileluja. Ja naisesi sitten kai pystyy sinut?
On muuten hämmentävää, mistä on hiipinyt puheisiin seksi on sama kuin yhdyntä. Mitäs se kaikki muu sitten on?
Jos seksi ei keskity penis-emätin yhdyntään niin sama kai se sitten on onko kumppani mies vai nainen? Kaikilla on kieli ja sormi.
Mutta eivät kaikki miehet himoitse toisen miehen kosketusta, samoin kuin naiset eivät himoitse toista naista. Kun mieheni koskettelee tai nuolee minua, olen aivan liekeissä. Vastaavan jos tekis toinen nainen, oksentaisin. MIten tämä on vaikeaa ymmärtää?
Sinun kannattaa ymmärtää, että miehesi ei ole sinun kanssasi sen takia että olet ihmisenä niin valtavan ihana ja siksi että saisi nuolla sinua vaan kaiken takana on emätin. En minä ainaaan kiihotu mieestä vaikka olisi kuinka kiva tai antaisi hyvät suuhoidot tai naisesta joka ei halua NUSSIA.
Nainen jolle yhdyntä ei ole pääasia, on iso turn off.
Usein näin. Aika moni parisude kaatuisi omaan mahdottomuuteensa jos se emätin poistetaan yhtälöstä.
Vierailija kirjoitti:
Myös nainen voi kuulemma tuhota stondiksen.
Juuri noin. Jatkuva nalkutus ja kaiken omasta mielestään huonojen juttujen muistelu tuhoaa kyllä keskinäisen erektion täysin. Muitten kaunokaisten kanssa samaa ongelmaa ei ole - en edes muista milloin olisin omaa hapannnaamaa enää hakunnut....muualle kuin pois jankuttamasta samoja mölinöitään. Joku kumma menee naiseen iän mukana ja unohtuu kaikki muu, kuin itsekeskeisyys ja ns omat tarpeet. Auta armias, jos menet siihen väliin sanomaan että juu ootko miettinyt joskus tehdä jotain kivaa jollekin toiselle.... :)
En silti ole katkera, itseni ei tarvitse mökötellä, - kivaa löytyy ja mukavaa seuraakin vielä. Harmi, että oma rakas pyörii kiukussaan kuukaudesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että täältä löytyy hienoja rohkeita miehiä, sillä tavalla. Lisää näitä.
mitä hienon "hienoasiinä" sun mielestä (nainen? oletan oot..) on kun mies on impotentti? eo.
ei niin mitään!
Sinun kannattaa ymmärtää, että miehesi ei ole sinun kanssasi sen takia että olet ihmisenä niin valtavan ihana ja siksi että saisi nuolla sinua vaan kaiken takana on emätin. En minä ainaaan kiihotu mieestä vaikka olisi kuinka kiva tai antaisi hyvät suuhoidot tai naisesta joka ei halua NUSSIA.
Nainen jolle yhdyntä ei ole pääasia, on iso turn off.