Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen naisen pitäisi olla, jotta voisi saada keski-ikäisen naisen kumppanikseen?

Vierailija
08.10.2020 |

Tämän palstan perusteella olen tehnyt sellaisen johtopäätöksen, että mahdollisuuksia ei ole ja keski-ikäiset naiset ovat todella harvoin muita kuin pesunkestäviä heteroita tai sitten he ovat aivan äärimmäisen vaativia ja vaikeita miellyttää. Mikä siis olisi totuus? Miten hurmataan noin 55+ nainen? Voiko tylsähkö/ujo/lapsellinen/naiivi nuorempi nainen saada vähän vanhempaa naista kumppanikseen mitenkään?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Olen täysi pska naisena muutenkin, mutta tavallaan ihan kiltti ja ystävällinen sekä ainakin hoikka. Olisin uskollinen ja hyväntahtoinen sekä rakastava kumppani, mutta se ei taida oikein riittää kenellekään nykyaikana. Kumppanin löytäminen vain on kaltaiselleni aivan mahdotonta, enkä usko koskaan saavani naista (tai miestäkään) kumppanikseni. Sen verran hiljaista on ollut elämäni ajan.

Vierailija
2/22 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mennä Tinderiin tai nettipalstoille ja haluaisin sellaisen puhtoisen ja hyvän naisen, joka on fiksu ja jolla on terveelliset elämäntavat. ❤

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi terapeuttihullu sinun kanssa.... Käy niin sääliksi. Kun menisit sinne terapiaan ennen kuin haaveiletkaan käännyttäväsi heteron parisuhteessa olevan terapeuttisi parisuhteeseen kanssasi. Oot varmaan huomannu ettei sun omilla ideoilla tuu mistään mitään? Eikö kannattaisi silloin kuunnella muita ihmisiä ja hakeutua terapiaan?

Vierailija
4/22 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbo nyt ainakin pitäisi olla, tai vähintään bi.

Vierailija
5/22 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olet ymmärtänyt jotain väärin. Rakentaisitko jostain mekanotyyppisistä palkeista jotain kiinnittämällä ne toisiinsa pelkillä muttereilla?

Vierailija
6/22 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis etsitkö kumppania vai rakkautta vai mitä?

Totta kai voit löytää kumppanin.

Itsekin olen 50+ nainen ja etsin elämänkumppania miehestä tai naisesta, mutta en mitään seksiseuraa.

Vierailija
7/22 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lesbo nyt ainakin pitäisi olla, tai vähintään bi.

Onko keski-ikäisissä edes lepakoita tai bi-naisia? Ja sellaisia, jotka huolisivat nuoremman vähäsen nolon ja semiruman, mutta kiltin ja kunnollisen naisen puolisokseen? Haluaisin sellaisen, jota saisin rakastaa ja ilahduttaa ja joka olisi turvanani elämän myrskyissä.

Vierailija
8/22 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen 50+ nainen ja etsin elämänkumppania miehestä tai naisesta, mutta en mitään seksiseuraa.

Etsin elämänkumppania ja rakkautta.

Vierailija
9/22 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ominaisuudetmitä kerroit itsestäsi ovat tärkeimmät.

Jotenkin vähättelet itseäsi.

Joo ei varmaan 80-l nuoret huutele tällaisista.

Vierailija
10/22 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olet ymmärtänyt jotain väärin. Rakentaisitko jostain mekanotyyppisistä palkeista jotain kiinnittämällä ne toisiinsa pelkillä muttereilla?

Eli siis vihjaat, että homous/lesbous on mahdottomuus siksi, kun ruuvit vaativat niitä muttereitakin?

Vierailija
11/22 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsin elämänkumppania ja rakkautta.

Löydät kyllä. Yhtä vaikeaa se on etsiä eri sukupuolta olevaa kumppania.

Mulle kyllä kelpaisi tuo mitä kerroit :)

Vierailija
12/22 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti terve.

Vierailija
13/22 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla asenteella: En minä kuitenkaan ketään löydä", et todellakaan löydäkään ketään.

Lakkaa etsimästä ja keskity johonkin sellaiseen, missä olet hyvä. Sitä kautta voit saada edes jonkinlaisen itseluottamuksen, ja sen jälkeen kumppaninkin löytäminen on mahdollisempaa.

Vierailija
14/22 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkisesti terve.

Ok, totta, ja pätee heterosuhteisiinkin eli sairaat jäävät yksinäisiksi. Missä menee se henkisen terveyden raja?

Vierailija
15/22 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaile oman ikäisiäsi. Ikä on jossain vaiheessa lesboillekin muutakin kuin numeroita. On naiivi ajatus väittää jonkun 10v ikäeron olevan hyvä ajatus.

Vierailija
16/22 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin niin berse auki, ettei ole varaa asuntoon. Puoleen asuntoon rahat riittää juuri ja juuri.

Vierailija
17/22 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse vähän vajaa 50-vuotias bi-nainen. Omalla kohdallani elämässä prioriteetteja ovat syvä rakkaussuhde ja viihtyminen - ei seksuaalisuus tai aktiivinen elämä. En usko, että löytäisin kovinkaan paljon yhteistä huomattavasti nuoremman kanssa. En ole itse enää haasteita ja viriketulvaa kaipaava, vaan viihdyn hyvinkin kapeassa arjessa mukavuusalueellani, usein myös täydellisessä hiljaisuudessa.

Vierailija
18/22 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin niin berse auki, ettei ole varaa asuntoon. Puoleen asuntoon rahat riittää juuri ja juuri.

Millä logiikalla tämä oli vastaus aloitukseen? Eli siis edistääkö se rahan puute asiaa vai onko esteenä pariutumiselle? Millä logiikalla asuntoasia vaikuttaisi kumppanin löytämiseen?

Vierailija
19/22 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapaile oman ikäisiäsi. Ikä on jossain vaiheessa lesboillekin muutakin kuin numeroita. On naiivi ajatus väittää jonkun 10v ikäeron olevan hyvä ajatus.

Haluaisin itseäni viisaamman, paremman, fiksumman ja kokeneemman. Oman ikäiseni ovat tylsempiä ja liian samanlaisia kuin itse olen. Haluaisin saada ihailla sitä kumppaniani. Tietynlainen erilaisuus korostaa sitä valtasuhdetta siinä ja haluan itse saada olla se ihailevampi osapuoli ja kumppanini olisi sitten se, joka olisi se suhteemme "pomo".

Vierailija
20/22 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpparit

Rouhea maasturi tai farkku jossa peräkärry

Mökki jossain saaressa (niin kuin Tovellakin)

Tykkää tanssia ja maalata

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi