Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

menikö vuotesi 2013 kuten halusit? täällä ei

Vierailija
30.12.2013 |

En mm. saanut työasioissa aikaan läheskään niin paljon kuin olin kaavaillut. Melkein kuin joku näkymätön voima olisi estänyt onnistumasta. Noh, ensi vuonna on pakko rutistaa vähän enemmän. Raha-asioita sain sentään vakaammalle pohjalle, mikä on hyvä homma, ja joitakin muita juttuja myös onnistui. Kokonaisuutena sellainen siedettävä vuosi, mutta ei parhaimpien joukossa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden viimeinen päivä alkoi. Paljon on (ammatillisia) paineita uudelle vuodelle mutta yritän tsempata. Siitä pitää tulla paljon parempi kuin vanhasta.

Vierailija
22/26 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, sain kaiken mitä halusin. Kirjoitin ylioppilaaksi hyvin arvosanoin ja pääsin Helsingin yliopistoon, reissasin neljästi, muutin ensimmäiseen omaan kotiin... Ja tietenkin nautin parisuhteestani jo viidettä vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras vuosi piiiitkiin aikoihin. Paljon sellaista yllätystä että en edes uskaltanut arvata! Mulla ja miehellä on uusi hyvä tyopaikka ja kaikkea muuta pientä kivaa..

Tei joilla on mennyt huonosti tämä vuosi, voin sanoa että teillä voi tulla ensi vuodesta se uskomattomien yllätysten vuosi että kaikki kerrankin menee nappiin, vaikka ette itse sitä odottaneet pätkääkään!

Vierailija
24/26 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskain vuosi ikinä tähänastisista (ja ikääkin jo 46v)

Isä sairatui syöpään heti vuoden alkajaisiksi. Kesäloma meni isän kanssa sairaalassa 2 krt/pv  äitiä tukien.

Toinen lapsista koheltanut nuoruusiän tyhmyyksiä.

Nuorempi lapsi sairastellut...

Läheinen sai kauan odottamansa vauvan keskosena,joka paljastui synnyttyään vammaiseksi. Tästä puhkesi uusi kriisi.Perheen kuviot meneet ihan sekaisin ja jatkuu vaan...Töissä alkuvuosi liian rankka. Onneks tajusin itse ehdottaa kevennystä, joka sitte tuntuu kyllä myös palkassa.

Toivon niin kovasti vuodesta 2014 seesteisempää...

Vierailija
25/26 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin työttämäksi ja nyt olen ollut puoli vuotta työnhaussa. Tosin olisin jossakin vaiheessa halunnut muutenkin pois tuosta paikasta. Onneksi päässyt aika hyvin haastatteluihin, mutta viimeinen niitti vielä puuttunut..

Lisäksi sain keskenmenon ehdittyäni olla kolme kk raskaana. Olimme aloittaneet yrittämisen vähän ennen irtisanomistani.

Parasta vuodessa oli hieno kolmen viikon matka ja sinänsä sekin, että onnistui tulemaan raskaaksi muutaman kuukauden yrittämisellä, vaikka raskaus menikin kesken.

Vierailija
26/26 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti meni.