Maskin tärkein hyöty ei ole taudilta suojaaminen, vaan se, että se on niin hyvä keino osoittaa olevansa hyvä ihminen.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos myöhemmin todettaisiin että maski auttaa nolla, niin olisko niin hirveetä? Ihan hirveetä että pari kuukautta elämästäsi jouduit laittamaan maskin? Onko ihan hirveetä laittaa maski kun menet markettiin ostamaan HKn Sinistä ja ottaa se pois kun palaat autoon? Ihan kauhee homma?
Ap on kitisevä vauvapalstan vaippavauva.
No mitä jos jälkeenpäin todetaan, että maskit (koska niitä ei kuitenkaan osattu käyttää oikein ja koska ovat luoneet väärän turvallisuudentunteen) ovatkin lisänneet tartuntoja?
Mikä siinä maskin käytössä on niin ylivoimaisen vaikeaa että maailman mittakaavassa äärimmäisen hyvin koulutettu suomalainen ei siihen vaan mitenkään kykene?
Koska hyvin koulutettu ihminen tajuaa, että asiat eivät ole niin mustavalkoisia. On ihan kiistatonta, että maskeista voi olla myös haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun jengi ruvennut käyttämään enemmän maskeja ja itse en käytä, maski kansa ruvennut katsomaan minua syyllistävästi . Ihan nolostuttaa, kun aiemmin katsoin maskia pitäviä kuin olisivat hulluja.
Mä taas pidän maskia käyttäviä hieman idiootteina. Eivät tajua suurta kuvaa nyt. Mutta siinä kun käyttävät, ei mua haittaa.
Mä toimin vastuullisesti, pidän välit, en yski tuolla ympäriinsä. Mä en vaan lähde mukaan sellaiseen hulluuteen, kuin mitä tää maskitouhu on. En jaksa tässä enempää avata. Menis koko ilta. ; )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun jengi ruvennut käyttämään enemmän maskeja ja itse en käytä, maski kansa ruvennut katsomaan minua syyllistävästi . Ihan nolostuttaa, kun aiemmin katsoin maskia pitäviä kuin olisivat hulluja.
Mä taas pidän maskia käyttäviä hieman idiootteina. Eivät tajua suurta kuvaa nyt. Mutta siinä kun käyttävät, ei mua haittaa.
Mä toimin vastuullisesti, pidän välit, en yski tuolla ympäriinsä. Mä en vaan lähde mukaan sellaiseen hulluuteen, kuin mitä tää maskitouhu on. En jaksa tässä enempää avata. Menis koko ilta. ; )
Hyvä sä. Pidä suusi kiinni, muista.
Kerropa nyt, millä paikkakunnalla on oikein syljetty päälle ja millaisessa paikassa ja tilanteessa.