Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun yritän pitää turvaväliä edellä menevään, niin aina joku änkeää siihen väliin

Vierailija
08.10.2020 |

Uskomatonta ja härskiä. Siis kuka ei voi tajuta että se jättämäni väli esim. liukuportaissa ei ole sitä varten että siihen voi kiilata, koska "kiire" vaan jätän sen KORONAN takia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhy yhy. Ei varmasti ole pakko olla jossain liukuportaissa?

Vierailija
2/9 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kysymys on autoilussa pidettävistä turvaväleistä.  Aina kun yrittää pitää turvaväliä edellä ajavaan, joku  ohittaa ja ajaa siihen väliin. Raivostuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhy yhy. Ei varmasti ole pakko olla jossain liukuportaissa?

Varmasti on, jos on huonojalkainen enkä halua mennä hissiin ihmislauman sekaan.

Vierailija
4/9 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele. Autoillessa TISMALLEEN sama juttu. Aina joku minä-minä-kusipää haluaa edelle.

Vierailija
5/9 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä marskia niin pelastut.

Vierailija
6/9 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytä marskia niin pelastut.

Tarpeeksi marskin ryyppyä niin haiset spugelle ja kukaan ei halua tulla lähelle. Toimii. Jos haluat pelata varman päälle, kuse lisäksi housuun.

Vierailija
7/9 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma ärsyttänyt jo keväästä asti. Turvavälejä ei noudateta kaupoissa tarpeeksi hyvin. Jos olen valitsemassa hyllyllä jotain tuotetta, niin kohta siihen jo pyrähtää joku aivan viereen, ja minun pitää siirtyä. Jonossa saatetaan seisoa ihan selän takana. Nyt skarpatkaa, ihmiset!

Vierailija
8/9 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma ärsyttänyt jo keväästä asti. Turvavälejä ei noudateta kaupoissa tarpeeksi hyvin. Jos olen valitsemassa hyllyllä jotain tuotetta, niin kohta siihen jo pyrähtää joku aivan viereen, ja minun pitää siirtyä. Jonossa saatetaan seisoa ihan selän takana. Nyt skarpatkaa, ihmiset!

Hyvin järkyttävää kyllä.

Vierailija
9/9 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Kassajonossa on kiilattu väliin, kun olen jättänyt pitemmän välin efelliseen.