Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan paennut sokkotreffeiltä ennen niiden alkua, kohteen nähtyäsi?

Vierailija
30.12.2013 |

Vai oletko aina kohteliaasti vienyt treffit läpi vaikka olet heti kättelyssä nähnyt että kemiaa ei voi mitenkään olla?

Minulla ei ole ollut pokkaa olla niin törkeä että lopettaisin treffejä lyhyeen, jos on ehditty terventiä. En ole varma, miten sitten tekisin, jos näkisin miehen jotenkin ennen kuin hän ehtii nähdä minut, ja hän olisi jotenkin selvästi mahdoton tapaus, esim. valehdellut ikänsä 20 vuotta alakanttiin tms.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi liian kohtelias.

Vierailija
2/18 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kyllä olen istunut "minimiajan" miehen kanssa, vaikka mitään kemiaa ei ole ollutkaan. Se tosin voi johtaa siihen, että vastapuoli luulee kohteliaisuutta kiinnostukseksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jatkanut matkaani suoraan kadulta ja jatkanut myös sen pakollisen yhden tuopin jälkeen. Kahden tällaisen kanssa olen viettänyt kokonaisen viikonlopun sijaan yhden yön. Huono tapa tutustua mitkään sokkotreffit tai deittipalvelut... Aviomies löytyi ihan normaalisti lähipiirin ihmisistä.

Vierailija
4/18 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 25 vuotta sitten sitä harrastin kun olin sopinut treffit 059 -numeron kautta ja toinen ei ihan vastannutkaan odotuksia. Sen jälkeen olin pariin kertaan vain ja ainoastaan minimiajan ja tullut treffeiltä irvistellen kotiin. :)

Vierailija
5/18 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran kääntynyt kannoillani ja poistunut paikalta kun näin miehen seisovan kadulla. Näin vain heti ihan selvästi etten ikinä haluaisi tutustua edes treffien vertaa. Häneltä tuli vielä valitus meili perään.

Vierailija
6/18 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut pokkaa ikinä, oon kohteliaasti mennyt treffeille ja niiden jälkeen "oot kyl kiva mutta musta tuntuu että me ollaan vähän liian erilaisia mutta hyvää jatkoa sulle kuitenkin".

Tästä syystä en enää jaksakaan enää nettitreffejä ja oon luultavasti tuomittu ikuiseen yksinäisyyteen, koska ne luontevat tilanteet joissa voisi luonnollisesti tutustua vastakkaiseen sukupuoleen puuttuvat elämästäni.

Vierailija
7/18 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin trehdä noin, käännyin jo ympäri, mut sit en kehdannutkaan. Menin paikalle ja nyt asutaan yhdessä. Rumuus tosin johtui ääliömäisestä hatusta ainoastaan.

Vierailija
8/18 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 18:09"]

Meinasin trehdä noin, käännyin jo ympäri, mut sit en kehdannutkaan. Menin paikalle ja nyt asutaan yhdessä. Rumuus tosin johtui ääliömäisestä hatusta ainoastaan.

[/quote] Kiva. Mutta eihän tässä pelkästä rumuudesta olekaan kysymys. Persoona voi näkyä habituksessa; epähygieenisyys, pikkuporvarillisuus, valehdeltu ikä - moni asia voi olla iso turn off vaikka se ei olisikaan juuri rumuutta.

6

Vierailija
9/18 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole tehyt noin. Olen ollut aina paikalla ennen treffikumppania ja kaikki tapaamani miehet ovatkin olleet sitä mitä olin etukäteen ajatellutkin.

Nettideittailun makuun päästyäni suosittelin treffipalstaa kerran eräälle miespuoliselle ystävälleni ja yhdessä sitten etsimme hänelle vaimokandidaatteja. Vinkkailin aina vähän mitä mies voisi kiinnostavalle naiselle kirjoittaa ja kannattaako heidän minun mielestä tavata. Seurasin siis tämän ystävämiehen kirjoittelua aika tiiviisti ja tiesin millaisen naisen kanssa hän milloinkin internetin välityksellä juttelee. Lopulta tämä ystävämieheni päätti ehdottaa eräälle naiselle treffejä. He sopivat paikan ja löivät ajan lukkoon. 

Ennen tapaamista kävin ystävämiehen kanssa kaupungilla lounaalla ja minun oli tarkoitus hipsiä kotiin miehen mentyä treffeille. Ennen sovitua kellonaikaa mies ehdotti, että kävelen edeltä sovitun tapaamispaikan ohi niin näen naisen mikäli hän siellä jo odottaa. Teinkin näin ihan silkasta mielenkiinnosta ja näin jo kaukaa että nainen oli kaikkea muuta kuin mitä profiilin kuva antoi ymmärtää, hän näytti myös paaaaljon ilmoitettua vanhemmalta. Ruumiinrakenne ei sekään ollut sitä mitä nainen oli profiilissaan ilmoittanut. Vähän ajan päästä huomasin että ystävämieheni kävelee perässäni.

Harmittaa vieläkin tuon naisen puolesta. Temppu oli aika ilkeä, mutta toisaalta harmittää myös se että antaa itsestään virheellistä tietoa.

Vierailija
10/18 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Nainen oli tosi läski ja oli lähettänyt vain kuvan.

Vierailija
11/18 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 19:27"]

[/quote]

Mitä sen olisi pitänyt lähettää?

Vierailija
12/18 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä onko kukaan ollut tämän tempun vastaanottavana osapuolena?

Ap

Vierailija
13/18 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 19:36"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 19:27"]

[/quote]

Mitä sen olisi pitänyt lähettää?

[/quote]

Varmaan kuva selluliittisesta ahteristaan tai vatsamakkaroistaan.:-)

Vierailija
14/18 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
15/18 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen joka kerta ton alotuksen että pannut. Sit mietin onks joku pannu jo ennen treffejä eli häh..? :D

En ole tehnyt ohareita. Kyllä mielestäni sen tunnin voi kahvilla istua kenen kanssa vaan. Toki nykyisin saa netistäkin aika hyvin selville millanen tyyppi / minkänäkönen tyyppi on kyseessä niin eipä tarvi edes treffeille asti mennä katsastamaan jos on heti turn-off.

Vierailija
16/18 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran lähdin kesken kahvittelun, mies oli sekä huonokäytöksinen että pelottava. Vähän yksinkertainenkin, mutta rauhallisessa kahvilassa istuimme vastakkain ja hän tuijotti alta kulmien koko ajan, lähes huusi mulle vastauksia, tilitti äitinsä kuoleman ja tätinsä hautajaiset, valitti kahvin hintavuutta, palvelua, leivosta jne. todella kovaan ääneen.

Lähdin nopeasti ennen kuin olin saanut edes kahvia juotua loppuun.

Myöhemmin laitoin hänelle viestin etten halua tavata enää koska koin hänet pelottavaksi.

Vierailija
17/18 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 14:02"]

Kerran lähdin kesken kahvittelun, mies oli sekä huonokäytöksinen että pelottava. Vähän yksinkertainenkin, mutta rauhallisessa kahvilassa istuimme vastakkain ja hän tuijotti alta kulmien koko ajan, lähes huusi mulle vastauksia, tilitti äitinsä kuoleman ja tätinsä hautajaiset, valitti kahvin hintavuutta, palvelua, leivosta jne. todella kovaan ääneen.

Lähdin nopeasti ennen kuin olin saanut edes kahvia juotua loppuun.

Myöhemmin laitoin hänelle viestin etten halua tavata enää koska koin hänet pelottavaksi.

[/quote]

Aika rohkeasti uskalsit sanoa, että koit hänet pelottavaksi, mitä hän vastasi? Mulla on kourallinen sokkodeittikokemuksia yli kymmenen vuoden takaa, ja kaikkien kanssa on voinut tosiaan hetken istua iltaa - mitään todellisia friikkejä ei tullut vastaan. Yksi oli vähän ahdistava, ja kuvitteli ilmeisesti jotain enemmän treffeiltä, vaikka en antanut omasta mielestäni sellaista vaikutelmaa, olin normaalin ystävällinen ja puhelias. Tosin se taitaa monelle merkitä tässä maassa flirttailua tai kiinnostuksen osoittamista.

Vierailija
18/18 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmistö näemmä ei tee tällaisia ohareita. Ehkä täytyy olla varsinainen hirviö että joutuisi turhaan seisomaan kadulla odottamassa deittiään.