Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys liinailijoille

22.07.2006 |

Poikani 6kk viihtyy liinassa vain kasvot menosuuntaan. Olen pitänyt poikaa kietaisuristi 2:ssa buddha asennossa, ja siinä hän kyllä tykkää olla. Haluaisin kokeilla jotakin toista sidontaa, elikkäs neuvokaa jos tiedätte miten muuten voin poikaani kantaa naama menosuuntaan!!! Netistä en ainakaan löytänyt suoranaista ohjetta, mutta jospa tiedätte että joku sidonta käy, itse kun olen aika vihreä näissä liina-asioissa. Minulla on kuusimetrinen Pikku Ruu trikooliina. Kiitos etukäteen!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kietaisulonkkaristi on toinen vaihtoehto, jolla voit kantaa lasta kasvot menosuuntaan. Tässä lonkkasidonta trikooliinalle (jos teet sen toiselle lonkalle, ohjeet tietysti toisin päin):

* laita liina oikealle olkapäälle niin, että liinan keskiosa tulee suunnilleen vasemman lonkan kohdalle (itselläni liinan pitempi osa on siis edessä)

* vie liina takaa vasemmalle lonkalle, siitä mahan edestä oikealle lonkalle

* vie liina edestä vasemmalle lonkalle (johon tulee siis liinan keskikohta), siitä selän kautta oikealle lonkalle ja vielä kerran kokonaan vyötärön ympäri niin, että liinan pää on oikealla lonkalla

*nyt oikealla lonkalla on liinan päät, jotka solmitaan ja vasemmalla lonkalla on kolme kangaskerrosta eli risti ja smokkivyö, joihin lapsi pujotetaan

Tässäkin sidonnassa, kuten kaikissa muissakin, lapsen peppu pitää olla kantajan navan yläpuolella.

Kolmaskin vaihtoehto on, L-sidonta, joka on sama sidonta kuin kietaisuristi2kehto, tässä sidonnassa lapsi tulee olkaimen muodostamaan pussiin istuvaan asentoon kylki vasten kantajaa (peppu alempaan pussiin ja jalat ylemmän olkaimen pussiin, jos samaan ei mahdu).

Lonkkasidonnassa ei pysty kantamaan niin kauan kuin kahdelle olkapäälle tehtävässä sidonnassa, mutta se sopii herkemmille lapsille, jotka haluavat tarvittaessa kääntää päänsä vasten kantajaa.

Toivottavasti näistä vinkeistä oli apua :)

Porenn *kantoliinatukihlö*

Vierailija
2/3 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Käypä katsomassa linkkiä www.kantoliinakanava.fi. Sieltä löytyy ohjeita moneen menoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidankin lähteä heti kokeilemaan!!!

Leppoisia kesäpäiviä sinulle, Eevi