Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan nyt kertoa jotain

Vierailija
08.10.2020 |

Käveleskellessäni esimerkiksi kaupasta kotiin olen ohittanut monet, monet koirat. Aina koiran nähdessäni minulle tulee mieleen uutiset, joissa kerrotaan koiran hyökänneen jonkun kimppuun. Minä olen jo jonkin aikaa elänyt tässä maailmassa, eikä YKSIKÄÄN koira ole ikinä edes yrittänyt hyökätä kimppuuni.

Tästä pääsemmekin syyhyn. Minä olen koiran lähettyvillä ihan normaalisti. En tuijota enkä kulje pitkin seinän vierustaa. Koirat korkeintaan katsovat päin ja jatkavat matkaansa.

Se on se, että tekeekö koiralle uhkaavan olon vai ei. Minun läsnäoloni ei tunnu uhkaavalta, joten koirat eivät reagoi minuun mitenkään erityisesti. Toki kaikki elukat katsovat aina kiinnostuneesti.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan aina vaistomaisesti odottavani, että tapahtuu jotain hurjaa, kun koira lähestyy. Mutta aina ne menevät ihan nätisti ohi eivätkö tee mitään numeroa minusta.

Ap

Vierailija
2/2 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä*

Ja samalla tavalla kissojenkin läheisyydessä kannattaa olla, ihan normaalisti. Ei turhaa tuijottelua ja lähentelyä. Minun kissani leppyi raivopuuskistaan nopeasti, kun aloin vain tekemään hommiani ja annoin sen olla jonkin aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä