Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen vanhentunut vuodessa todella paljon

Vierailija
30.12.2013 |

Siis kasvoistani, naamaan on tullut paljon ryppyjä, iho on jostain syystä huonokuntoinen ja se roikkuu. 

Eipä tämä nyt niin haittaa, luonnollista ikääntymistä. Hassua vaan, kun kaikki tapahtunut nyt nopeasti. Täytän alkuvuodesta 42v.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, noinhan siinä on käynyt ihan hetkessä tossa neljänkympin korvissa. Tai liekö alkoholi turvottanut.

Vierailija
2/8 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla sama juttu, täytin 42 syksyllä ja silmänympärysryppyjä löytyy, iho tuntuu ohuelta ja roikkuu. Minustakin tuntuu että alkoi yht äkkiä yllättäen.

Ihoa innostuin hoitamaan enemmän kuin ennen ja laadukkaammilla tuotteilla.

Heh, juu pientä ulkonäkökriisiä pukkaa, täälläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo aika monelle se tapahtuu yllättäen... Minulle valitettavasti kävi jo 38 vuoden iässä. ENsin olin ihan babyface, ja sitten muutamassa kuukaudessa naama roikahti veltoksi, otsalle ja silmien alle tuli ryppyjä jne.

Vierailija
4/8 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole alkoholi, en pahemmin juo :) Joskus ruuan kanssa lasillisen, pari. Tämä nyt on ollut tälläistä luonnollista vanhemista, elintavat terveelliset ja nukunkin hyvin.

Kasvot ovat muuttuneet "monta vuotta vanhemmiksi" ihan pienessä ajassa eli suomeksi sanottuna olen rupsahtanut.

Vierailija
5/8 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä vanheneminen voi tapahtua ihan silmissä. Itse muutuin yhdessä kesässä ihan kamalaksi, vaikka tuona kesänä jos joskus nimenomaan elin terveellisesti. 

Vierailija
6/8 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös vanhuudesyyliä on tullut reippaalla kädellä dekolleteealueelle.

Vierailija
7/8 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin käynyt täälläkin. Elintavat terveelliset, nuoruuden auringonotot näkyvät nyt. t. 39-vuotias.

Vierailija
8/8 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut tänä vuonna kunnon otsajuonteet enkä ole edes vielä kolmekymmentä.