Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tytöt ei tule puhumaan pojille?

Vierailija
08.10.2020 |

Hitto ku itse en ole mikään puheliain tai sosiaalisin poika. Kyllä niitä kavereita on ihan tarpeeksi mutta mistä sitten puhutaan kun menee tuntemattoman tytön luokse ja aloittaa keskustelun?

Hyvännäköisille tytöille tulee kokoajan poikia puhumaan mutt itse olen hyvännäköinen poika eikä yksikään tyttö ole lähestynyt

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoppa se kun niille jännille pojille tytöt menee kumminkin puhumaan

Vierailija
2/11 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoppa se kun niille jännille pojille tytöt menee kumminkin puhumaan

Ite oon ihan kaikkien poikien kaa ja aika harvoin tuntematon tyttö tulee näille uehwilijoillekaan puhumaan jos me jutellaan

Vierailija
4/11 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkoon: Jotta joku uskaltaa lähestyä, niin toiselle pitää antaa sellaisia merkkejä, että olet kiinnostunut. Jos vaikka mietitään tilanne, että ollaan kahvilassa. Siellä tyttö näkee hyvännäköisen pojan ja vilkuilee poikaan päin. Kummassa tilanteessa tyttö uskaltaisi lähestyä?

A) Poika vilkaisee tyttöä lyhyesti, siis ihan vain lyhyesti eikä katso tyttöön enää. 

B) Poika huomaa tytön, katsoo ja alkaa hymyillä. Hymyileviä katseita vaihdetaan pariin otteeseen eli selkeää flirttailua. 

Eli kehonkielellä sun pitää antaa ymmärtää, että olet kiinnostunut. Jos se toinenkin on ujo, niin sitten ei voi mitään :D 

Vierailija
5/11 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hopss kirjoitti:

Otsikkoon: Jotta joku uskaltaa lähestyä, niin toiselle pitää antaa sellaisia merkkejä, että olet kiinnostunut. Jos vaikka mietitään tilanne, että ollaan kahvilassa. Siellä tyttö näkee hyvännäköisen pojan ja vilkuilee poikaan päin. Kummassa tilanteessa tyttö uskaltaisi lähestyä?

A) Poika vilkaisee tyttöä lyhyesti, siis ihan vain lyhyesti eikä katso tyttöön enää. 

B) Poika huomaa tytön, katsoo ja alkaa hymyillä. Hymyileviä katseita vaihdetaan pariin otteeseen eli selkeää flirttailua. 

Eli kehonkielellä sun pitää antaa ymmärtää, että olet kiinnostunut. Jos se toinenkin on ujo, niin sitten ei voi mitään :D 

No pitääpä hymyillä tytöille ja katsoa hymyileekö takas ja jos joo niin löhestymään vaan. Mitä vinkkejö puheenaiheeksi 16v pojalle? En haluis jäätyä.

Vierailija
6/11 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

samat akat inisevät siitä, kun mies ei tee kotitöitä, mutta haluavat olla vanhanaikaisia tuossa aloitteen tekemisessä. huvittavaa

Vierailija
7/11 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

samat akat inisevät siitä, kun mies ei tee kotitöitä, mutta haluavat olla vanhanaikaisia tuossa aloitteen tekemisessä. huvittavaa

No ei kyllä kivin moni tapaamani 16-20v tyttö ole mistään kotitöistä valittanut.

Vierailija
8/11 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan ole mitään sanottavaa.

Vierailija
9/11 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan ole mitään sanottavaa.

toi on kyllä ongelma. Itekkää en tiedä mitä sanoa vaikka lähestyisinki

Vierailija
10/11 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/11 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa tuli tyttö kysyyn, ett voidaanks jutella. Me käytiin kahvilla ja juteltiin pari tuntia. Oli kivaa.

Tosin mä olin kysynyt saman kyssärin viis kuukautta aiemmin, eli me tunnettin kyl jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi