Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saat 2000euroa ylimääräistä mitä teet?

Vierailija
08.10.2020 |

Älä ole tylsä ja sano että säästät sen.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei ole ajokorttia edelleenkään kolmekymppisenä joten sen varmaan hankkisin... se on ollut ajatuksena "ehkä sitten joskus" jo vuosia mutta itseansaittua  rahaa ei siihen viitsisi laittaa.  

Vierailija
22/39 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin luottokorttivelkojani, jotka kertyivät kuuden sairauslomavuoteni aikana. Olin onnekas ja paranin syövästä, mutta köyhyys jatkuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin uusia kuteita (hienoja) ja loput säästöön:)

Vierailija
24/39 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2000 ei mun taloutta vielä hetkauta. Vastaavalla summalla rakensimme lasitetun terassin ja ostin silmälasit.

Aika pieni terassi..

Vierailija
25/39 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin itselleni terapian.

Vierailija
26/39 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksaisin luottokorttivelkojani, jotka kertyivät kuuden sairauslomavuoteni aikana. Olin onnekas ja paranin syövästä, mutta köyhyys jatkuu. 

Olen pahoillani.

Sairastaminen on kallista. Tulot romahtavat ja menot nousevat. 

Vierailija
27/39 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Phoh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2000 ei mun taloutta vielä hetkauta. Vastaavalla summalla rakensimme lasitetun terassin ja ostin silmälasit.

Aika pieni terassi..

10m2 riittää meille ja kahdelle kissalle. Mies on rakentaja ja teimme itse. Jos sen tilaa jostain firmasta ja haluaa asennuksineen siihen kyllä toki saa hintaa 10x enemmän jos niin haluaa. Elämä on valintoja, myös kateellisille.

Vierailija
28/39 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisin mummulleni hänen ihannoimansa artistin ikkunan taakse laulamaan hänen lempikappaleensa ja kertomaan terveiset että ei olla unohdettu:)

Vierailija
29/39 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon sinne eikä tänne tällä hetkellä tuollainen summa vaikuttaisi. Ainahan se on kuitenkun saldossa plussaa miinuksen sijasta. Tällä hetkellä tilillä todella reilusti enemmän, summa joka kuitenkin pikku hiljaa hupenee, kun anteliaana kustannan aikuisille lapsilleni kaikkea mahdollista, kun en itse mitään tarvitse. Sijoittamistaitoni ovat alkeistasolla ja joka päivä mietin, että mitä rahoillani tekisin. Ehkä tuon 2000 laittaisin randomina johonkin osakkeisiin summamutikassa. Kamalaa, miten tyhmä joku voi olla, nyt mietitte. Niinpä, itsekin olen samaa mieltä.

Vierailija
30/39 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoitan. Kaikki punaiselle eli yhteen lottolappuun. Ticker on BONEH

Vierailija
31/39 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan joka kuukausi enemmän kuin tuon "ylimääräistä". Käyn tosi paljon ravntoloissa, mutta en tuhlaa tuhlaamisen ilosta. 

Vierailija
32/39 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin hammaslääkäriin, ottaisin pitkään haaveilemani hiusten pidennykset kampaajalla.

Osan pyrkisin säästämään kyllä mutta ainakin tässä vaiheessa tekisin nuo. Ostaisin myös uudet talvikengät.

Vierailija
33/39 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei paljon sinne eikä tänne tällä hetkellä tuollainen summa vaikuttaisi. Ainahan se on kuitenkun saldossa plussaa miinuksen sijasta. Tällä hetkellä tilillä todella reilusti enemmän, summa joka kuitenkin pikku hiljaa hupenee, kun anteliaana kustannan aikuisille lapsilleni kaikkea mahdollista, kun en itse mitään tarvitse. Sijoittamistaitoni ovat alkeistasolla ja joka päivä mietin, että mitä rahoillani tekisin. Ehkä tuon 2000 laittaisin randomina johonkin osakkeisiin summamutikassa. Kamalaa, miten tyhmä joku voi olla, nyt mietitte. Niinpä, itsekin olen samaa mieltä.

Osakkeet ja osakkeet ja osakkeet XDS Kahdella tonnilla saa noin 60 kpl Huhtamäen arvopaperia, jee XD.

Vierailija
34/39 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvopapereita*

Vierailija
35/39 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästäisin, keräisin toiset 2000 e ja ostaisin poreammeen.

Vierailija
36/39 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat remonttiin ja pistoshoitoja kasvoihin

Vierailija
37/39 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kuukautta erakkoelämää kaukana korvessa tiettömien taipaleiden takana.

🏞️

Vierailija
38/39 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin hierojalla ja ostaisin uudet kakkulat sekä uuden pipon. Loput antaisin opiskelijalle.

39/39 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan uuden, pienen kattilan. Ostan uudet tyynyt ja peiton. Ostan uuden seinälampun rikkoutuneen tilalle. Ostan talvitakin ja kengät. Ostan joululahjat lastenlapsilleni. Ehkä jouluksi herkkuja itselleni. Ja museokortin.