Saat 2000euroa ylimääräistä mitä teet?
Kommentit (39)
Maksaisin luottokorttivelkojani, jotka kertyivät kuuden sairauslomavuoteni aikana. Olin onnekas ja paranin syövästä, mutta köyhyys jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
2000 ei mun taloutta vielä hetkauta. Vastaavalla summalla rakensimme lasitetun terassin ja ostin silmälasit.
Aika pieni terassi..
Vierailija kirjoitti:
Maksaisin luottokorttivelkojani, jotka kertyivät kuuden sairauslomavuoteni aikana. Olin onnekas ja paranin syövästä, mutta köyhyys jatkuu.
Olen pahoillani.
Sairastaminen on kallista. Tulot romahtavat ja menot nousevat.
Phoh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2000 ei mun taloutta vielä hetkauta. Vastaavalla summalla rakensimme lasitetun terassin ja ostin silmälasit.
Aika pieni terassi..
10m2 riittää meille ja kahdelle kissalle. Mies on rakentaja ja teimme itse. Jos sen tilaa jostain firmasta ja haluaa asennuksineen siihen kyllä toki saa hintaa 10x enemmän jos niin haluaa. Elämä on valintoja, myös kateellisille.
Tilaisin mummulleni hänen ihannoimansa artistin ikkunan taakse laulamaan hänen lempikappaleensa ja kertomaan terveiset että ei olla unohdettu:)
Ei paljon sinne eikä tänne tällä hetkellä tuollainen summa vaikuttaisi. Ainahan se on kuitenkun saldossa plussaa miinuksen sijasta. Tällä hetkellä tilillä todella reilusti enemmän, summa joka kuitenkin pikku hiljaa hupenee, kun anteliaana kustannan aikuisille lapsilleni kaikkea mahdollista, kun en itse mitään tarvitse. Sijoittamistaitoni ovat alkeistasolla ja joka päivä mietin, että mitä rahoillani tekisin. Ehkä tuon 2000 laittaisin randomina johonkin osakkeisiin summamutikassa. Kamalaa, miten tyhmä joku voi olla, nyt mietitte. Niinpä, itsekin olen samaa mieltä.
Sijoitan. Kaikki punaiselle eli yhteen lottolappuun. Ticker on BONEH
Saan joka kuukausi enemmän kuin tuon "ylimääräistä". Käyn tosi paljon ravntoloissa, mutta en tuhlaa tuhlaamisen ilosta.
Menisin hammaslääkäriin, ottaisin pitkään haaveilemani hiusten pidennykset kampaajalla.
Osan pyrkisin säästämään kyllä mutta ainakin tässä vaiheessa tekisin nuo. Ostaisin myös uudet talvikengät.
Vierailija kirjoitti:
Ei paljon sinne eikä tänne tällä hetkellä tuollainen summa vaikuttaisi. Ainahan se on kuitenkun saldossa plussaa miinuksen sijasta. Tällä hetkellä tilillä todella reilusti enemmän, summa joka kuitenkin pikku hiljaa hupenee, kun anteliaana kustannan aikuisille lapsilleni kaikkea mahdollista, kun en itse mitään tarvitse. Sijoittamistaitoni ovat alkeistasolla ja joka päivä mietin, että mitä rahoillani tekisin. Ehkä tuon 2000 laittaisin randomina johonkin osakkeisiin summamutikassa. Kamalaa, miten tyhmä joku voi olla, nyt mietitte. Niinpä, itsekin olen samaa mieltä.
Osakkeet ja osakkeet ja osakkeet XDS Kahdella tonnilla saa noin 60 kpl Huhtamäen arvopaperia, jee XD.
pari kuukautta erakkoelämää kaukana korvessa tiettömien taipaleiden takana.
🏞️
Kävisin hierojalla ja ostaisin uudet kakkulat sekä uuden pipon. Loput antaisin opiskelijalle.
No mulla ei ole ajokorttia edelleenkään kolmekymppisenä joten sen varmaan hankkisin... se on ollut ajatuksena "ehkä sitten joskus" jo vuosia mutta itseansaittua rahaa ei siihen viitsisi laittaa.