Mitä ajattelet jumpassa käyvästä miehestä?
Mitä jos mies käy jumpassa punttisaliharjoituksen sijaan? Mitä ajattelet tällaisesta miehestä?
Kommentit (8)
En oikein mitään, monesti jumpat on todella rankkoja eikä äijät pysy edes perässä. Ihan kiva vaan jos joku kokeilee vaihteeksi pelkkien punttien nostelun sijaan. Näkeehän jumpassa välillä miehiä, jotka on tosi lihaksikkaita, mutta aerobinen kunto ihan nolla. 30 minuutin kohdalla tehdään kuolemaa pienen hyppelyn jälkeen.
Arvostan. Hyvä, kun liikkuu. Hyvän ystäväni ex-poikaystävä käy miesten jumpassa ja on tosi fiksu ja reilu ja komea pakkaus. Harmi, kun en iskenyt häneen kiinni silloin, kun erosivat kaverini kanssa...
Tiedän yhden jumppaavan miehen töissä ja hän on gay.
Olen tuon toisen treeniketjun ap, pumppia tulee treenikierron mukaisesti tahkottua säännöllisesti silloin kun se treeniohjelmassa lukee.
Ajattelen, että jos se on hyvännäköinen, hakeudun miehen taakse jumppaamaan.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 11:13"]
Arvostan. Hyvä, kun liikkuu. Hyvän ystäväni ex-poikaystävä käy miesten jumpassa ja on tosi fiksu ja reilu ja komea pakkaus. Harmi, kun en iskenyt häneen kiinni silloin, kun erosivat kaverini kanssa...
[/quote]
Mistä oot varma, että olisit saanut sen liikunnallisen komistuksen itsellesi?
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 11:18"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 11:13"]
[/quote]
Mistä oot varma, että olisit saanut sen liikunnallisen komistuksen itsellesi?
[/quote]
Me tultiin aina tosi hyvin toimeen ja mulla oli sellainen olo, että tykkäsi enemmän musta kuin siitä kaveristani. Mutta koska kumpikin ollaan korkealla moraalilla varustettuja ihmisiä, niin ei voitu ajatellakaan suhdetta keskenämme. Tyhmä olin.
Mies on nyt naimisissa ja lapsiakin on. Ja aina, kun tavataan, niin hän tervehtii ja juttelee ekstrasydämellisesti. Hänen kasvonsa alkavat aina oikein loistaa, kun törmätään. Minä vaan aistin, että meidän välillä olisi ollut ja voisi vieläkin olla kemiaa, jos ei oltaisi molemmat niin hemmetin kunniallisia. Käydään samassa paikassa joka viikko perättäisissä jumpissa.
Kyllä se homo on, tai muuten joku kasvissyöjä tai oopperan ystävä. Tosimies ei käy edes punttisalilla. Salilla käymisestä puhuminen kovaan ääneen tuopin ääressä on tosimiehen vahvin urheilulaji.