Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nähnyt miehesi tappelemassa toisten miesten kanssa?

Vierailija
30.12.2013 |

Mieheni on isokokoinen entinen nyrkkeilijä ja ehkä ulkonäkö saa aina baarissa käydessämme jonkun urpon haastamaan riitaa ja tappeluhan siitä lopulta tulee,

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt.

Vierailija
2/5 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kookas (pitkä ja raamikas) että usein sille tullaan baareissa haastamaan riitaa. Hän on lepposa ja rauhan asialla, ei provosoidu.. Paitsi kerran n. 15 vuotta sitten nakkas yhtä heittiötä pataan. Tuo tuntematon mies yritti väkisin baarissa uida mun liiveihin, kävin pokeillekin sanomassa asiasta kerran.. Aikansa seurasivat ja heittivät tyypin ulos. (olin dj)

Pari tuntia myöhemmin lähdin ravintolasta kotiin. Mieheni oli tullut vastaan omalta soittokeikaltaan ja autolle päin kävelinkin, niin se tyyppi taas ilmesty paikalle jostain. Otti mua aika kovasti kädestä kiinni ja siinä vaiheessa jo pelästyin kunnolla. Mieheni ampas autosta ja täräytti nekkuun.

Se kaveri pujahti äkkiä paikalta, eikä ole koommin näkynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on normaalin kokoinen, ei siis mitenkään leveä harteikas yms. Minulla kun oli stalkkeri suhteemme alussa, mies joutui sitten vetämään turpaan tätä, jotta tämä tajusi jättää minut rauhaan. Tuon jälkeen ei kertaakaan yrittänyt murtautua sisälle, kun mies veti turpaan.

Vierailija
4/5 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt enkä varmaan tule koskaan näkemäänkään. Mieheni on ihan tavallinen eikä käy sellaisissa baareissa, joissa riidanhaastaminen on harrastuksena.

Vierailija
5/5 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, meidän kimppuumme hyökkäisi 2 miestä lomamatkalla 2002. Onneksi mieheni oli mustavöinen kilpajudoka, molemmat hyökkääjät olivat hetkessä maassa(heitti ne vuorotellen) ja pääsimme pakoon. Pelottava tilanne. Mies on kyllä rauhallinen, eikä ikinä muuten tappelisi.