Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on jatkuvasti väsynyt ja ärtyinen

Vierailija
30.12.2013 |

Vaikka nukkuu moninverroin enemmän kuin minä. Iltaisin väsyy aikaisemmin ja aamuisin ei saa itseään ylös sängystä. Aina sanoo nukkuneensa huonosti mutta huomaan että se on hätävalhe. Mua nimittäin ärsyttää sen jatkuva nukkuminen. Oon kehottanut diabetes-testeihin mutta ei suostu menee. Tai lähetteen sai pyydetyksi mutta sekin jo varmaan mennyt vanhaksi.

Ei oo mikään uusi juttu, muutama vuosi takaperin tajusin että se ei johdukaan alkoholista vaan ihan muutenkin nukkuu peräti enemmän kuin lapsi.

Alkoholin suurkäytön lopetti mutta on edelleen ärtynyt ja nukkuu hyvin paljon.

Eropaperit on vetämässä, kun ei yksilöterapia, meditaatio, tutkimukset tai muukaan kiinnosta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset vaan tarvitsee paljon unta... Itse nukun 9 tuntia yössä +1,5 tunnin päiväunet. Viikonloppuisin yöunet venyy 12 tuntiinkin. Itse olen onneksi päiväväsynyt ja ärtyinen vain kaamosmasennusajan lokakuulta helmi-maaliskuulle, kesäajan olen ihan pirteä silloin kun olen hereillä.

Vierailija
2/2 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentunut, loppuun ajettu. Diabetestestaaminen on muuten helppoa. Pyydä tk:sta tai jostain verensokerimittari lainaksi ja mittaa paastosokeri aamulla ennen aamupalaa. Jos se sokeri on yli 6, voi epäillä diabetesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla