Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaisiko joku auttaa Wordin sisällysluettelon kanssa?

Vierailija
30.12.2013 |

En keksi mikä kumma asetus mulla nyt on päällä, mutta sisällysluettelon tilalla näkyy wordissa tämän tyyppistä hepreaa:

{ TOC \oo "1-5"}

Näin kaikkien dokumenttien sisällysluettelossa. Tulostuvat ihan normaalina, mutta näyttimellä näkyvät näin pöllösti.

View- ikkunasta oon kokeillut jo kaikkea mahdollista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on suomenkielinen, en osaa auttaa ellet itse hoksaa englanninkielisestä annettua ohjetta... Klikkaa hiiren oikeella sitä koodihässäkkää, pikamenusta löytyy kohta Toggle Field Codes (en tosiaan hoksaa, mitä se on suomenkielisessä).

Vierailija
2/7 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on luettelon päällä ja painaa hiiren oikeaa näppäintä niin minulla on valikossa "toggle field codes" jolla ilmestyy tollasta tekstiä ja sitä kautta sen saa myös vaihdettua takaisin tekstiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos avusta. Mulla sitä ei ilmesty, mutta nyt tiedän edes mitä etsiä. Jos vaikka saisin haun kautta nyt ohjeet tuon poistamiseen.

ap

Vierailija
4/7 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 09:23"]

Kiitos avusta. Mulla sitä ei ilmesty, mutta nyt tiedän edes mitä etsiä. Jos vaikka saisin haun kautta nyt ohjeet tuon poistamiseen.

ap

[/quote]

"Näytä/Piilota Kenttäkoodi"

Vierailija
5/7 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan edistytty, saan pois yksittäisistä raporteista, mutta en kokonaan. Kyllä tämä tästä.

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 09:23"]

ap

[/quote]

Vierailija
6/7 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

File - options - Advanced - Show document content - Show field codes instead of their values

Vierailija
7/7 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt onnistui! Suuri kiitos avustanne.

Mulla oli valittuna

word options|advanced|show document content|show field codes instead of their values

Ihana 2- vuotias tekniikan ihmelapseni pääsi eilen koneelleni vähäksi aikaa leikkimään ja oli onnistunut tämän saamaan päälle.

ap