Sovinistiääliö laivalla!
Ihan mitätön juttu, mutta pakko kertoa. Olen miniristeilyllä nyt ja äsken jonotin hissiin. Vieressä jonotti myös todella isovatsainen n. 65 v. Mies vaimonsa kanssa. Hissi pysähtyi ja se oli aivan täynnä n. 20 v . Miehiä ja naisia. Eräs miehistä sanoi ettei mahdu, hissi on täynnä. Tämä vatsakas vaan tunki itsensä sinne ja ylipainovalo syttyi palamaan. Vatsakas mies tuli pois. Kun hissi oli mennyt menojaan, mies tokaisi vaimolleen, että siellä hississä takarivissä oli niin lihava täti,ettei hän sen vuoksi mahtunut hissiin :o. Näin hissiporukan ja takarivissä oli kyllä pyöreä nuori nainen, mutta hän oli kyllä tätä isovatsaista pienempi...
Kommentit (26)
Miksi on saanut alapeukutuksia? Jonkun mielestä mies käyttäytyi hyvin????
Missään miniristeilyllä ei ole hissiin jonoa klo 00 jotain. Joten tämä on provo.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 00:53"]Tuolla ei ole mitään tekemistä sovinismin kanssa.
[/quote]
Onhan. Mies pitää itseään komeana vaikka on lihava ja syyttää naista siitä, ettei mahdu hissiin.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 00:54"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 00:53"]Tuolla ei ole mitään tekemistä sovinismin kanssa.
[/quote]
Onhan. Mies pitää itseään komeana vaikka on lihava ja syyttää naista siitä, ettei mahdu hissiin.
[/quote]
Edelleen: tuolla ei ole mitään tekemistä sovinismin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 00:54"]Missään miniristeilyllä ei ole hissiin jonoa klo 00 jotain. Joten tämä on provo.
[/quote]
Itse risteillyt tänä vuonna 13 krt ja kyllä on jonoa ollut joka kerta tuohon aikaan. Alkaa jo vituttaa nämä provohuutelut joka ketjussa
Sovinismia on. Ja vaikkei jankuttajan mukaan sitä olisikaan, niin on ainakin typerää käytöstä
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 00:56"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 00:54"]Missään miniristeilyllä ei ole hissiin jonoa klo 00 jotain. Joten tämä on provo.
[/quote]
Itse risteillyt tänä vuonna 13 krt ja kyllä on jonoa ollut joka kerta tuohon aikaan. Alkaa jo vituttaa nämä provohuutelut joka ketjussa
[/quote]
Itse ollut laivalla töissä 20 vuotta, ja jonoa ei ole.
Olin aika pyöreä lapseni saannin jälkeen ja muistan ettei ketkään muut avoimesti kommentoineet painoani kuin todella lihavat miehet. Ja kaikkein ällöttävintä oli se, että kun raskauskilotolivat lähteneet, niin nämä samat ukot harmittelivat, kun tissitkin pieneni perseen mukana. Sovinismia sanon minä.
[/quote]
Mitä ihmettä? 95% joudun jonottamaan aina hissiä kun olen laivalla, etenkin ilta-aikaan
uu jännää, joku läski ukko jossain risteilyllä ei mahtunut hissiin ja syytti hissin takaosan "kurvikasta' leidiä ylikiloistaan, hirmu jännää, kerro lisää? Jännää!
Kai arvon mamsellit tajuatte, että ap kuvaa ihan puhdasta kusipäätä, ei sotketa nyt ismejä tähän kun ette selvästi ole niistä perillä.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 01:06"]uu jännää, joku läski ukko jossain risteilyllä ei mahtunut hissiin ja syytti hissin takaosan "kurvikasta' leidiä ylikiloistaan, hirmu jännää, kerro lisää? Jännää!
[/quote]
On taas pipo kireällä. En sanonut naista kurvikkaaksi, enkä miestä läskiksi. Minusta oli vain surkuhupaisaa, että mies pisti tilanteen vieraan naisen syyksi. Lisäksi tämä mies ei ymmärtänyt, että hissi oli täysi vaan yritti tunkea sinne väkisin itsensä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 01:11"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 01:06"]uu jännää, joku läski ukko jossain risteilyllä ei mahtunut hissiin ja syytti hissin takaosan "kurvikasta' leidiä ylikiloistaan, hirmu jännää, kerro lisää? Jännää!
[/quote]
On taas pipo kireällä. En sanonut naista kurvikkaaksi, enkä miestä läskiksi. Minusta oli vain surkuhupaisaa, että mies pisti tilanteen vieraan naisen syyksi. Lisäksi tämä mies ei ymmärtänyt, että hissi oli täysi vaan yritti tunkea sinne väkisin itsensä.
Ap
[/quote]
Ja susta toi on sovinismia?
Mitä helvetin väliä mitä se oli??? Oli sitten narsismia, idiotismia tahi sovinismia. Typerää käytöstä ainakin.
#18 ja ja#16 jatkaa, musta toi kusipäinen käytös ei ole mitään sovinismeja nähnytkään. Sama juttu kuin pari vuotta sitten oli muotia nimitellä kaikkia kusipäitä narsisteiksi, nykyään nimitellään kusipäitä sovinisteiksi, tajuamatta ollenkaan mitä se edes tarkoittaa.
Tollasia miehiä on paljon. Luulevat olevansa luomakunnan kruunuja ja ovat hirveitä, mutta silti arvostelevat muita....