voiko tulevan miehen "nähdä" etukäteen. .
Taas "näin" sen miehen eli tuli voimakkaasti mieleeni.
Vuosia aikaisemmin sama tapahtui.
Mutta en oo vielä tätä miestä tavannut.
Kellään samaa?
Kommentit (3)
missä näit? ihan vaan mielessäsi? vai unessa? vai jossain muualla? En tiedä oikein uskonko tosissani, mutta jollain tasolla uskon että ainakin unissa voi nähdä tulevia juttuja. Pari kertaa oon mennyt ittelleni ihan uuteen paikkaan (asunto ja eräs urheiluhalli) josta muistin heti nähneeni unta aiemmin. Myöskin joitain juttuja on tullut mieleen, niinkuin esimerkiksi joskus nuorena kun lähdin skootterilla koulusta kotiin, kävi jostain syystä mielessä kolari. Siis tuli vaan tunne että varmaan ajan kolarin. Ja niin ajoinkin. Ihan parin sadan metrin päässä kotoa. Onneksi ei käynnyt pahasti, ajopeli meni lunastukseen.
Joten kylläkai sen miehenkin voi nähdä.. Voihan se myös olla ettei kyseinen mies ole tuleva aviomiehesi, vaan ehkä vain muulla tapaa merkittävä henkilö elämässäsi
Näen mielessäni. Ei ole suomalainen.
Ap.
Oon tuntenu mun miehen 5v asti. Olin sen siskon kaveri. Yläasteella sen sisko kerto mulle et sen veli menee naimisiin. Tuli tosi outo olo en osaa selittää. Sit vuosia myöhemmin yli kaksikymppisenä mentiin naimisiin ja saatii lapsi. Tällä välillä ei ollu mtn ihastusta , juttua yms.