Mikä on ollut elämäsi paras vuosi?
Mun tähänastisen elämäni paras vuosi oli 1999 tai 2000. Huolettomia opiskeluajan vuosia, paljon kavereita, paljon iloisia hetkiä, villiä ja vapaata aikaa.
Kommentit (22)
Tämä vuosi tai mä kyllä aina että sanon viimeisin vuosi on ollut elämäni paras. Elän yleisesti ottaen aika onnellista elämää, en muista että mulla olisi koskaan ollut 'huonoa' vuotta.
Se kun synnyin. Siitä saakka on menty alamäkeä.
2006. Olin hoikka, kaunis, olimme DINK:jä. Reissasimme, tuhlasimme, joimme samppanjaa ja olimme törkyonnellisia. Pääsin yliopistoon opiskelemaan.
Nyt lapsi, tulot kutistuneet, menot kasvaneet, kilot kerääntyneet. Minulle, ei miehelle. Ahdistaa.
Tämä vuosi 2013, kun löysin elämäni rakkauden. <3
Jokaisessa vuodessa on aina jotain hyvää, mutta tähän asti paras on ollut ehkä 2009:
- menin naimisiin
- rakennettiin talo
- sain kivan työpaikan
1989 oli paras vuosi.
t, Mies, 40v
2013 :) Sain ensimmäisen lapseni muutamaa päivää vajaa vuosi sitten <3 Tämä on todella ollut parasta aikaa elämästäni. Voittaa kaikki nuoruuden "vapaat riekkumis vuodet" :D
vuosi 1995 oli samalla elämäni kauhein ja elämäni ihanin vuosi
1984. Haluatko ehkä kysyä jotain muuta?
Viime vuosi 2013. Olin ensimmäisen ja viimeisen kerran elämässäni vauvan kanssa kokonaisen vuoden kotona äitiys- ja hoitovapailla ja elämä muutenkin puitteiltaan parempaa kuin koskaan aikaisemmin.
Ei tuohon pysty vastaamaan. Paljon hyviä vuosia, ja sitten yksi aivan kamala eron jälkeen, sen jälkeen taas hyviä. Kaikki erilaisia, eri asiat olleet hyviä.
45v
Elämäni on ollut alusta alkaen tasaista paskaa. Ei sieltä nouse yksikään vuosi ylitse muiden. Toisaalta tässä kuluvassa vuodessa tuntuu olevan potentiaalia, ehkä tämä nyt sitten olisi se paras vuosi ikinä.
-96
Olin 16v, asuin kotona, seurustelin ensimmäistä kertaa ja olin niin umpirakastunut. Matkusteltiin perheen kanssa ulkomailla.
Olin nuori ja huoleton, elämä edessä.
2002. Maailmanympärysmatka tulevan aviomieheni ja lasteni isän kanssa.
Kuluva vuosi. Joka vuosi.
Jotenkin aina vaan on parempaa ja parempaa, koko ajan oppii enemmän ja enemmän ja nykyään osaa jo suhtautua vastoinkäymisiinkin siten, että tietää kuitenkin selviävänsä.