Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko tämä teidän mielestänne oikein? ov

Vierailija
22.07.2006 |

Huusin Brittien ebaystä pienen paketin taaperon vaatteita. Vaatteet olivat kuvauksen mukaisia, paitsi yhtä pikku asiaa lukuun ottamatta: ne haisivat todella vahvasti pyykkiaineelle tms. Laitoin myyjälle kolme viestiä asian tiimoilta, mutta en saanut vastausta. Joten laitoin hänelle negat (huusin siis noita vaatteita pienen paketin verran) ja eikös myyjä sitten herää ja laita mullekkin negat. Odotin myyjän vastausta kaksi viikkoa ja tuolla ajalla hän laittoi uusia kohteita myyntiin eli ei ollut lomalla tms. Tuosta hajusta ei ollut mitään mainintaa kohteissa. Onko tämä teidän mielestänne reilua?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli maassa maan tavalla.

Vierailija
2/5 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri pesuaineet haisee erilaisille. Jos on tottunut hajustettomaan, niin hajusteelliset voi haista nenään aika reippaasti.

Hajun saa pois kun ensin tuulettaa vaatteet, sitten pesee ne omalla pesuaineella ja taas tuulettaa. Tarvittaessa kun peset vielä uudestaan ja taas tuuletat, niin pitäisi suurimman osan hajuista lähteä.

Olisit selvittänyt etukäteen vaatteiden pesuun käytetyn aineen, jos olet kerran noin herkkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin käyttää Arielin nestemäistä kun etsin tehokasta pesuainetta. Ensimmäiset koneelliset haisivat niin että luulin että kone on rikki ja jättänyt huuhtelematta. Huuhtelin uudelleen ja hajulle ei käynyt kuinkaan.

Pari-kolme viikkoa tuskailin hajun kanssa ja sitten totuin siihen. Huomaan toki vieläkin että itse pesuaine haisee, mutta vaatteissa en huomaa hajua ollenkaan.

Myyjä pitää sinua todennäköisesti ihan sekopäänä, kun ei itse ole huomannut hajua ollenkaan.

Vierailija
4/5 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten varmaan brittimyyjä ihmettelee aidosti negapalautettasi. En usko, että pahaa pahuuttaan on laittanut vaatteita " haisemaan" , vaan se kuuluu sikäläisiin perustapoihin. Esim vaatekaapeissa ja -huoneissa siellä on paljon kaikenlaista potpourreja, niitä myydään siellä ruokakaupoissakin. Tuoksuilta ei siis voi välttyä.

Vierailija
5/5 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pessyt vaatteet kerran, kuten pesen kaikki käytettynä ostetut vaatteet ja tuo haju on edelleenkin niissä. Ja käytän hajustettua pyykkiainetta myös itse, joten tuo haju ei johdu mistään herkkänenäisyydestä. Ja kyllä tuo myyjä olisi voinut vastata viestiini ja selittää asian, että hänen mielestään nuo vaatteet eivät haisseet miltään jne. ja nuo vaatteet olivat myös ulkona kuivumassa. Mutta laitetaan nuo sitten vielä kerran pesuun. T:ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä