G: Toivotko salaa puolisosi kuolemaa?
Kommentit (10)
Toivoin, mutta nyt onnellisesti eronnut. Paljon sain tehdä töitä itsensä kanssa (10vuotta), että sain itseeni niin paljon voimia, jotta sain lähdetyksi. Toivoin välillä, että kuolisi tai löytäisi jonkun toisen ja jättäisi vihdoin rauhaan.
Kyllä mielessä on käynyt että voisiko mies vaikka kuolla, kun mulla ei ole voimavaroja lähteä tästä suhteesta mutta en myöskään jaksaisi suhdetta ylläpitää.
No en todellakaan, mutta ap:ko toivoo?
Jos rakkaani kuolisi, kuolisin varmaan itsekin pian suruun...Yhdessä 25 vuotta.
Toivoin ja niin sitten kävikin. Mies oli niin väkivaltainen että tiesin ettei siitä suhteesta pääse pois elävänä, mies olisi tappanut ennemmin kuin päästänyt lähtemään. Siinä suhteessa olin jumissa ja pelkäsin henkeni puolesta 8 vuotta, kunnes mies kuoli rattijuoppoillessaan yksi kaunis tiistaipäivä. Ja Se helpotus oli valtava. Myöhemmin sitten iski huono omatunto, että olin kuolemaa toivonut ja siitä iloinnut, mietin jopa että olinko sjatuksillani aiheuttanut miehen kuoleman jne.
En todellakaan, se olisi ihan kauheaa. Ihana mies, yhdessä 7,5 vuotta.
En, yhdessä 20 vuotta ja ensi vuonna 15-vuotishääpäivä.
En toivo kenenkään kuolemaa. Olemme olleet yhdessä 13 vuotta.
Toivoin joskus, kun ex oli aivan mahdoton ja eroaminen olisi ollut hirveä häpeä. En ollut kertonut kenellekään ongelmistamme. Olin itse lähellä itsemurhaa, kun en tiennyt tietä ulos. Silloin tuli joskus mieleen, että jos mies kuolisi, minusta tulisi hyvin tomeentuleva leski ja asiat selkiytyisivät niiltä osin, kuin ne olivat silloin solmussa. Minua olisi lohdutettu enkä olisi tarvinnut hävetä. Kaikille, myös lapsille, olisi jäänyt muisto meistä onnellisena parina, jolle kävi hirveä katastrofi.
No, lopulta tilanne kärjistyi niin, että lähdin lennossa kodista. Nyt olemme hyviä ystäviä, tahoillamme onnellisesti naimisissa ja pelkään ex-mieheni kuolevan, koska hän sairastaa vakavasti.
En taatusti, yhdessä 26v ja siihen mahtuu kaikenlaista, silti en milloinkaan voisi tuollaista toivoa.
Jos noin sairaita toiveita on, niin sitten on todellakin aika erota siipasta...