Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lukio"naisten" ihmissuhdetaidot

Vierailija
29.12.2013 |

Opetetaanko lukiossa vielä naisenaluille että miehet voi pitää epämääräiseksi ajaksi varalla ja vaatia uskollisuutta kunnes ehkä joku päivä on itse valmis seksiin?

Näin sanottiin koko luokalle minun aikana. Jos olisin ollut yhtään kusipäisempi silloin niin olisin esittänyt vastalauseen ja vaatinut sitä opettajaa perumaan sen lausunnon.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lukiossani ei puhuttu lainkaan seksistä, mutta kyllä yläasteella sanottiin, että kenenkään (tytön tai pojan) ei tarvitse suostua seksiin ellei koe olevansa siihen täysin valmis, oli suhteessa tai ei. Toivon, että tämä kerrottaisiin vielä nykyäänkin kaikkien asteitten kouluissa. 

Vierailija
2/7 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, kenenkään ei tarvitse suostua seksiin jos ei halua mutta nyt puhutaan vähän toisenlaisesta asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei ole pakko roikkua toisessa ihmisessä kiinni. Omat ihmissuhdetaidot ovat heikonlaiset jos ei ymmärrä että toiselta ihmiseltä ei voi ottaa sellaista mitä tämä ei ole valmis antamaan. Toimii monissa asioissa ja ystävyyssuhteissakin: toiselta ihmiseltä saa vain sen mitä tämä itse haluaa antaa.

Vierailija
4/7 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laa laa lassukka äitin pieni tossukka

Vierailija
5/7 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lassukka vaan haluan tietää jos nuorille vieläkin sanotaan että ne voi olettaa voivansa naruttaa miehiä.

Vierailija
6/7 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 11:45"]

En ole lassukka vaan haluan tietää jos nuorille vieläkin sanotaan että ne voi olettaa voivansa naruttaa miehiä.

[/quote]

Ehkä se oli vain yksittäisen opettajan lausunto ja mielipide.

En nyt oikein tiedä mitä sanoisin tästä aloituksesta. Ehkä nuorille pitäisi opettaa jotain sensuuntaista, että kannattaa pyrkiä etsimään kumppani jolla on samankaltaiset tavoitteet ja arvot kuin itsellä, jne.

Vierailija
7/7 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf did I just read -aloituksia taas tämäkin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi